اخبار داغ

جانشین نیروی انتظامی آران و بیدگل:

کاهش ۳۵ درصدی جرائم در شش ماه اول ۹۵/ نزاع و درگیری بیشترین جرائم آران و بیدگل است

کاهش ۳۵ درصدی جرائم در شش ماه اول ۹۵/ نزاع و درگیری بیشترین جرائم آران و بیدگل است
سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده کاهش ۳۵ درصدی جرائم در شش ماهه اول سال ۹۵ را یادآور شد و اظهار کرد: نیروی انتظامی آران و بیدگل تلاش گسترده‌ای را برای کاهش جرائم اجتماعی، از جمله نزاع و درگیری آغاز کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن، جانشین فرمانده نیروی انتظامی آران و بیدگل با بیان این که در جامعه‌ی امروز فعالیت‌های انتظامی بدون مشارکت مردم راه به جایی نمی برد تصریح کرد: مردم در اقداماتی که نیروی انتظامی در آن موفق عمل کرده است مشارکت کنندگان اصلی بوده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده با اذعان به این که دو سوم پرونده‌های نیروی انتظامی آران و بیدگل مربوط به نزاع و درگیری است خاطرنشان کرد: این آمار بالای درگیری در شهرستان شهیدپرور و مذهبی آران و بیدگل قابل قبول نیست.

,

وی کاهش ۳۵ درصدی جرائم در شش ماهه اول سال ۹۵ را یادآور شد و اظهار کرد: نیروی انتظامی آران و بیدگل تلاش گسترده‌ای را برای کاهش جرائم اجتماعی، از جمله نزاع و درگیری آغاز کرده است.

,

هاشمی زاده با ابراز تاسف از این که ۶۲ درصد جرائم کشور به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی مربوط می‌شود بیان کرد: احتیاط بیشتر در استفاده از گوشی‌های تلفن همراه و نظارت بیشتر پدر و مادرها بر فعالیت فرزندان در فضای مجازی راهکاری برای کاهش این مشکلات است.

,

جانشین فرمانده نیروی انتظامی آران و بیدگل به سرقت‌های احتمالی از منازل در هنگام خروج خانواده‌ها از منزل اشاره و توصیه کرد: خانواده‌ها وسایل قیمتی و پول نقد خود را هنگام خروج از منزل در جای امن قرار دهند و از بسته بودن تمام راه‌های ورود به منزل اطمینان حاصل کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه