اخبار داغ

نماینده طرح نایب الشهید در استان سمنان :

طرح معنوی " اربعین حسینی، نایبی یک شهید " در راهپیمایی اربعین اجرا می شود

طرح معنوی " اربعین حسینی، نایبی یک شهید " در راهپیمایی اربعین اجرا می شود
نماینده طرح نایب الشهید در استان سمنان گفت : درصدد هستیم طرح پیاده روی اربعین و زیارت سید الشهداء(ع) به نیابت از شهدا را در اربعین امسال پیاده نمائیم؛ تا هر شیعه و عاشق حسین(ع) ، نائبی باشد برای شهیدی از صدر اسلام تاکنون که آرزوی زیارت حسین(ع) در سر داشتند و در این طریق پر کشیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک دامغان ؛ مدیرعامل مجمع فاطمیون فرزندان شاهد شهر دیباج دامغان در گفتگو با خبرنگار تیتریک اظهار داشت : امروز محدود کردن شهدا، به یک عصر و زمان خاص، اشتباهی نابخشودنی خواهد بود و دریای لایتناهی شهادت در عصر حاضر که پرچمدار آن انقلاب اسلامی است، وظیفه ای خطیر در تبیین و زنده نگه داشتن آن دارد ، وظیفه همه ماست که راه و روش آنها را جاودانه کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک دامغان,

قربانعلی قریب بلوک  افزود : با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی و حرکت شیعیان و محبین حضرت اباعبدالله(ع) در بزرگترین راهپیمایی تاریخ بشریت و تجدید پیمان با سرور و سالار شهیدان، می دانیم که تحقق این اتفاق معنوی به برکت خون همان شهدای عظیم الشان است؛ همان ها که با تأسی از حضرت حسین(ع)، درس فداکاری، وفاداری، گذشت، شجاعت و شهامت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، جانفشانی ها نمودند.

,

وی ادامه داد : امروز تشریح و تبیین اهداف شهدا و پیوند آن با پیاده روی اربعین حسینی، رسالت مهمی است که بر عهده همه پویندگان حقیقت، علی الخصوص وارثان و یادگاران شهدا می باشد.

,

عضو کانون همبستگی فرزندان شاهد کشور عنوان کرد : حال که به برکت خون شهدا این مسیر عاشقی باز شده و رودخانه مواج و خروشان زینبیون از اقصی نقاط دنیا راهی دریای عظیم حسین(ع) می شوند، اگر آن روز شهدا به رسالت حسینی شان عمل کردند، کانون همبستگی فرزندان شاهد با همکاری کمیته فرهنگی اربعین(بعثه مقام معظم رهبری) و تمامی راهپیمایان مسیر شهداء، می خواهد به رسالت زیبنی خویش عمل کند.

,

این فرزند شهید و نماینده طرح نایب الشهید در استان سمنان گفت : در این راستا درصدد هستیم طرح پیاده روی اربعین و زیارت سید الشهداء(ع) به نیابت از شهدا را در اربعین امسال پیاده نمائیم؛ تا هر شیعه و عاشق حسین(ع) ، نائبی باشد برای شهیدی از صدر اسلام تاکنون که آرزوی زیارت حسین(ع) در سر داشتند و در این طریق پر کشیدند.

,

قریب بلوک در خاتمه بیان داشت : طرح نایب الشهید توسط کانون همبستگی فرزندان شاهد کشور با همکاری کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین برگزار می گردد.

,

علاقه مندان شرکت کننده در این طرح معنوی می توانند از طریق آدرس کانال تلگرامی زیر در راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی، نایب یک شهید بشوند و شرایط نیابت را در کانال "نایب الشهید" پیگیری کنند.

,


https://telegram.me/joinchat/Aej5TkBcWiGTi4bcGGuTiA

,
, https://telegram.me/joinchat/Aej5TkBcWiGTi4bcGGuTiA,

 

,


انتهای پیام /

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه