اخبار داغ

اینجا حقوق مسافر مثل آب خوردن نادیده می شود؛

بلند شدن پرواز بوشهر از مهرآباد با ۵ ساعت تأخیر+تصاویر

بلند شدن پرواز بوشهر از مهرآباد با ۵ ساعت تأخیر+تصاویر
در ادامه سریال های تاخیر پروازهای تهران – بوشهر و بلعکس که به امری عادی تبدیل شده، پرواز شب گذشته همین مسیر به شماره 319 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(ایران ایر) که قرار بود ساعت 19:50 دقیقه از فرودگاه مهرآباد حرکت کند با تاخیری حدود 5 ساعته از باند برخاسته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز در ادامه سریال های تاخیر پروازهای تهران – بوشهر و بلعکس که به امری عادی تبدیل شده، پرواز شب گذشته همین مسیر به شماره 319 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(ایران ایر) که قرار بود ساعت 19:50 دقیقه از فرودگاه مهرآباد حرکت کند با تاخیری حدود 5 ساعته  از باند برخاسته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز ,

یکی از مسافران این پرواز در گفتگو با خبرنگار گام نیوز با گلایه نسبت به این مساله گفت: علی رغم تاخیر چندین ساعته هنوز مسافران و اعتراض مستفران بوشهری اما هیچ مسئولی پاسخگوی سرگردانی مسافران نبود.

, .,

وی افزود: اعتراض مسافران به حدی رسید که نهایتاً مسئولانی از شرکت ایران ایر آمدند. این درحالی است که سایر پروازهای تهران به شهرهای دیگر برقرار بود و به جز صندلی بوشهری های حاضر در سالن ترانزیت، پرواز مابقی مسافران دیگر استان ها سر موعد مقرر و با کمی تاخیر انجام شد.

,

این مسافر بوشهری گفت: سرانجام با تعویض هواپیما و تاخیر 5 ساعته مجوز خروج مسافران از سالن ترانزیت صادر شد.

,

گفتنی است سه روز پیش نیز پرواز تهران- بوشهر مربوط به شرکت اترک که قرار بود ساعت 21:20 دیشب انجام شود، قریب 8 ساعت، مسافران را در هواپیما محبوس کردند که منجر به اعتراضات آنها شد.

,

شایان ذکر است عمده تاخیرها مربوط به نقص فنی هواپیماهای کهن سال شرکت های هواپیمایی کشور است که وزارت راه دولت تدبیر و امید هنوز نتوانسته برای این مشکل که به معضل تبدیل شده راه حلی پیدا کند و مسافران را راضی نگه دارد.

,

, ,

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه