اخبار داغ

خانه مردم شهرستان سرخه افتتاح شد+ تصاویر

خانه مردم شهرستان سرخه افتتاح شد+ تصاویر
در آیینی با حضور مسئولان؛ خانه مردم شهرستان سرخه دفتر نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای سرخه، طی آیینی خانه مردم شهرستان سرخه دفتر احمد همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در ساختمان اداری سرار شهید علی شکراللهی جمعیت هلال احمر شهرستان سرخه افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه، ,

علیمحمد مؤیدی زاده فرماندار سرخه در این مراسم اظهار داشت: با توجه به مطالبات حوزه شهرستانی دفتر نماینده مردم شهرستان های سمنان،سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی در سرخه راه اندازی شد.

,

وی خاطرنشان کرد: در خصوص مکان دفتر نماینده مجلس اماکن مختلفی مورد بازدید قرار گرفت که سرانجام دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر شهرستان سرخه بدین منظور درنظر گرفته شد.

,

فرماندار سرخه اظهار امیدواری کرد: با راه اندازی و افتتاح این دفتر مشکلات و مسائل در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... مرتفع شود و این مهم مستلزم افزایش تعامل دو جانبه، همکاری و همراهی مردم و مسئولان با دفتر نماینده مردم در مجلس در این شهرستان است.

,

مؤیدی زاده با بیان اینکه سرخه شهرستانی نوپاست و بر این اساس مشکلات و مسائل متعدد در زمینه های مختلف دارد که امیدواریم با افتتاح این دفتر گامی مهم و پرسرعت در مسیر توسه شهرستان سرخه باشد و شاهد ارتقای و رونق بیش از پیش سرخه باشیم.

,

در ادامه احمد همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس اظهار داشت: خوشبختانه روند  همراهی، همدلی و همزبانی در شهرستان به خوبی وجود داشته و کماکان ادامه خواهد یافت.

,

وی ضمن تشکر ویژه از فرماندار سرخه و مدیران ارزشمند شهرستان سرخه گفت: بر اساس قولی که داده بودیم این دفتر امروز رسماً آغاز به کار خواهد کرد و پلی ارتباطی محکم بین مردم و مسئولان شهرستان سرخه در راستای حل مشکلات و مسائل حوزه شهری خواهد بود؛ چرا که بدون شک این تعاملات و همکاری  ها ثمره اش به نظام و کشور و مردم خواهد رسید؛ بنابراین ارتباطات دو سویه باید بیش از پیش تقویت و افزایش یابد.

,

نماینده مردم شهرستان های سمنان، سرخه و مهدیشهر همچنین از اعلام برنامه کاری دفتر و معرفی افراد فعال در این دفتر در آینده ای نزدیک خبر داد.

,

بر اساس این گزارش؛ در این مراسم روسای ادارات و دستگاه های شهرستان سرخه، مدیرکل هلال احمر استان سمنان و جمعی از مردم و اصحاب رسانه و مطبوعات حضور داشتند.

,

گفتنی است؛ پیش از این دفتر نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس در سمنان افتتاح و دومین دفتر در سرخه و در آینده ای نزدیک در مهدیشهر نیز دفتر این نماینده افتتاح خواهد شد.

,

لازم به ذکر است؛ عموم شهروندان سرخه می توانند مشکلات و انتقادات و پیشنهادات خود را با دفتر نماینده مردم شهرستان سمنان، سرخه و مهدیشهر با شماره تماس 02333615066 و یا آدرس اینترنتی  www.ahmadhemati.com در میان گذارند.

, www.ahmadhemati.com]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه