اخبار داغ

المصدر نیوز لبنان خبر داد:

آماده‌سازی نیروهای حشدالشعبی برای عملیات در غرب موصل/ راه فرار تروریست‌ها به سوریه بسته می‌شود

آماده‌سازی نیروهای حشدالشعبی برای عملیات در غرب موصل/ راه فرار تروریست‌ها به سوریه بسته می‌شود
با حمله حشد الشعبی به تروریست‌های داعش در غرب موصل، راه گذر تروریست‌ها به سوریه بسته خواهد شد. این اقدام درست برخلاف ادعاهایی است که نیروهای ارتش عراق به گروه‌های تروریستی اجازه عقب‌نشینی به سوریه را می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سناباد نیوز،  واحد مردمی حشد الشعبی عراق در حال آماده‌سازی برای حمله به غرب موصل هستند. با حمله نیروهای حشد الشعبی به غرب موصل، تروریست‌های داعش خود را از سه جناح تحت محاصره می‌بینند و تنها راه عقب‌نشینی باقی مانده، شمال موصل خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سناباد نیوز,

 

,

المصدر نیوز لبنان با بیان این مطلب نوشت: با حمله حشد الشعبی به تروریست‌های داعش در غرب موصل، راه گذر تروریست‌ها به سوریه بسته خواهد شد. این اقدام درست برخلاف ادعاهایی است که نیروهای ارتش عراق به گروه‌های تروریستی اجازه عقب‌نشینی به سوریه را می‌دهد.

,

 

,

المصدر نیوز افزود: علاوه بر عملیات‌های زمینی ارتش عراق در موصل، نیروی هوایی این کشور نیز شروع به بمباران مواضع تروریست‌ها در مرزهای عراق و سوریه کرده است تا مانع عبور و مرور تروریست‌ها در مرز دو کشور شود.

,

 

,

در همین حال، نیروهای پیشمرگه کُرد از صبح امروز حمله جدیدی در شمال موصل را آغاز کردند. در این عملیات هزاران تن از نیروهای پیشمرگه حضور دارند و هدف آزادسازی ۲۷ روستای تحت کنترل داعش است.

,

 

,

خبرگزاری سی ان ان با بیان این مطلب نوشت: عملیات مذکور از شب گذشته با حملات خمپاره‌ای و موشکی و با صدای شلیک هواپیمای AC-130 مخصوص عملیات ویژه آمریکا شروع شد و نیروهای پیشمرگه به نزدیکی برخی از روستاها رسیدند.

,

 

,

سی ان ان افزود: در این عملیات یک پهپاد داعش که برای جاسوسی از موقعیت کُردها ارسال شده بود سرنگون شد و تانک‌ها، وسایل نقلیه زرهی، بولدوزرها و آمبولانس‌های نیروهای کُرد به جلو پیشروی می‌کنند.

,

 

,

در کل، تاکنون ارتش عراق از زمان شروع عملیات موصل توانسته ۴۲ روستا را از چنگال تروریست‌ها آزاد کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه