اخبار داغ

سعدالله زارعی مطرح کرد:

نشست های توأم با انکار حقوق ملت سوریه نتیجه ای نخواهد داشت/ حضور ایران و روسیه در نشست لوزان با هدف جلوگیری ازشکل گیری روند ضدسوری

نشست های توأم با انکار حقوق ملت سوریه نتیجه ای نخواهد داشت/ حضور ایران و روسیه در نشست لوزان با هدف جلوگیری ازشکل گیری روند ضدسوری
کارشناس مسائل منطقه گفت: وقتی آمریکایی ها، سعودی ها و ترکیه دور میزی جمع می شوند تا درمورد کشوری تصمیم بگیرند که نماینده ای از آن کشور در آن نشست نیست، این گفتگو منجر به نتیجه نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ناب نیوز؛ نشست بین‌المللی سوریه در لوزان، پس از چهار ساعت و نیم بحث و مذاکره در خصوص بحران سوریه، بدون حضور خبرنگاران پایان یافت. در این نشست علاوه بر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، وزیران خارجه روسیه، آمریکا، ترکیه، عربستان، قطر، عراق، مصر و قطر و استفان دی‌میستورا، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز؛,

عدم حضور نماینده ای سوری در این نشست برای تصمیم گیری در خصوص مسائل سوریه امری قابل توجه است.

,

سعدالله زارعی در گفتگو با ناب نیوز در این رابطه ابراز کرد: این نشست هایی که توأم با انکار ملت سوریه و حقوق آنهاست، طبیعتا به جایی نمی رسد.

, ناب نیوز,

این کارشناس مسائل منطقه عنوان کرد: وقتی آمریکایی ها، سعودی ها و ترکیه دور میزی جمع می شوند تا درمورد کشوری تصمیم بگیرند که نماینده ای از آن کشور در آن نشست نیست، این گفتگو منجر به نتیجه نخواهد شد.

,

زارعی با اشاره به حضور جمهوری اسلامی ایران و روسیه در این نشست خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی و روسیه با هدف جلوگیری از شکل گیری روند ضدسوری در این نشست ها شرکت می کنند که نتیجه حضورشان، به شکست کشاندن چنین طرح هایی درباره ملت سوریه است.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه