اخبار داغ

جزئیاتی از پرونده فساد اقتصادی در صندوق ذخیره فرهنگیان

سهم یک هزار و صد میلیارد تومانی یک خانواده جغتایی ازفساد در صندوق ذخیره فرهنگیان /سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس نه تایید و نه رد کرد

سهم یک هزار و صد میلیارد تومانی یک خانواده جغتایی ازفساد در صندوق ذخیره فرهنگیان /سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس نه تایید و نه رد کرد
یک منبع آگاه از دست داشتن یک خانواده جغتایی در پرونده فساد اقتصادی هشت هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیر سبزوار،این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود اظهارداشت: این فرد به اتهام هزار و صد میلیارد تومان در پرونده فساد صندوق فرهنگیان دخیل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

 

,

پس از این اظهارات صحت و سقم این خبر را از حسین مقصودی به عنوان سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقصادی مجلس و طراح استیضاح فانی در پی شفاف سازی مفاسد اقتصادی در صندوق ذخیره فرهنگیان جویا شدیم که وی در پاسخ به این سوال ما بیان کرد: بنده این موضوع را نه رد و نه تایید می کنم.

,

 

,

مقصودی در ادامه با بیان اینکه بنده در دو سه ماه اخیر و در پی افشاگری ها در صندوق مورد بی مهری فراوانی در سبزوار و دیگر مناطق قرار گرفته ام افزود: فساد اقتصادی در این صندوق دارای لایه های پنهانی است که برای شفاف سازی نیاز به زمان داریم.

,

 

,

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر صلاح نمی دانم که جزئیات بیشتری را در خصوص این فساد بیان کنم ادامه داد: در اینده ای نزدیک مطالبی را خواهم گفت که سبب شفاف شدن لایه های پنهان این فساد خواهد شد.

,

 

,

وی ادامه داد: در این مدت فشار ها تهدید ها و پیشنهاد تطمیع هایی به بنده شده است تاکید کرد: تا شفافیت مالی کامل در این پرونده تلاش خواهم کرد.

,

 

,

بعد از این اظهارات و درنگاهی به طرح استیضاح فانی وزیر آموزش پرورش و تلاش برخی نمایندگان در سنگ اندازی و سد راه شدن برای اجرا شدن استیضاح و پرنده تحقق و تفحص از صندوق این سوال پیش می آید که آیا  ارتباطی بین این افراد و فساد ایجاد شده در این صندوق وجود دارد.

,

 

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه