اخبار داغ

سرمربی استقلال خوزستان: ما پرسپولیس را بردیم، مساوی نکردیم / در آرزوی روزی که مربیان واقع بین باشند

سرمربی استقلال خوزستان: ما پرسپولیس را بردیم، مساوی نکردیم / در آرزوی روزی که مربیان واقع بین باشند
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما پرسپولیس را بردیم، مساوی نکردیم چون داور به نفع تیم برانکو سوت زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیروس پورموسوی پس از تساوی یک بر یک استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: خدا را شکر می‌کنم که یک روز خوب را در فوتبال دیدیم. بازیکنان انتظار را برآورده کردند. این برد را به بازیکنانم تبریک می‌گویم و قبول نمی‌کنم این بازی مساوی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: داور مسابقه تمام خطاهای 70 به 30 را به سود پرسپولیس زد. او به من گفت که اشتباه کردم چه فایده دارد. از مسئولان داوری می خواهم که این بازی را آنالیز کنند و اگر داور در نتیجه بازی تاثیر گذار بوده با او برخورد شود.

,

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به اشتباه‌های داور گفت: پرسپولیس در نیمه دوم فقط بازی مستقیم در دستور کارش بود. در هر بازی یک خطای 70 به 30 به سود  پرسپولیس زده شد. داور به من می‌گوید روی اوت دستی اشتباه کرد و به من گفت اشتباه کردم. این اوت ها نتیجه بازی را تغییر می‌دهد و خوشحالم که تماشاگران راضی به خانه رفتند و همیشه بین تماشاگران قرمز و ابی درگیری هست و در حیطه من نیست که ان را کنترل کنم.من اگر در مورد داوری اشتباه کرده باشم حاضرم کمیته انضباطی با من برخورد کند. زرگر داور بزرگی است اما نمی‌دانم چرا ریسک می‌کرد و 70 به 30 به سود پرسپولیس سوت می زد. در محوطه جریمه حریف به بازیکن ما کارت زرد نشان داد. وقتی بازیکنی کارت زرد بگیرد دست به عصا می شود روی زهیوی زوم کرده بودند که او را اخراج کنند.

,

 

,

اما این اظهارات در حالی مطرح می شود که در نیمه دوم توپ و میدان کاملا در اختیار پرسپولیس بود و استقلال خوزستان در لاک دفاعی رفته بود. در دقایق پایانی استقلال خوزستان از هر فرصتی برای وقت کشی استفاده می کرد.

,

در سوی دیگر برانکو اعتراف کرد که نیمه اول پرسپولیس بسیار بد بازی کرد و پرسپولیس همیشگی نبود ولی برخی مربیان ایرانی همیشه دنبال مقصر نتیجه نگرفتن هستند.

,

تا زمانی که این فکر در فوتبال ایران باشد که دنبال مقصر خارج از زمین برای نتیجه باشیم فوتبال پیشرفت نخواهد کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه