اخبار داغ

حمایت جریان المستقبل از میشل عون

حمایت جریان المستقبل از میشل عون
با حمایت جریان المستقبل لبنان از نامزد مورد حمایت حزب الله برای ریاست جمهوری این کشور، دو گروه ، تماس همه گروه های سیاسی را برای تفاهم ملی و جامع خواستار شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعدالحریری رئیس جریان المستقبل در نشستی با حضور برخی شخصیت های سیاسی لبنانی گفت: پس از حدود دو سال و نیم خلاء ریاست جمهوری در لبنان از نامزدی میشل عون حمایت می کند. میشل عون رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح در مجلس لبنان و نامزد مورد حمایت حزب الله در انتخابات ریاست جمهوری هم گفت برای حل بحران کشورش دست خود را به سوی همه لبنانی ها دراز می کنم. عون افزود: دسته بندی های سیاسی وجود دارد اما همه ما برای بازسازی وحدت ملی و استقلال لبنان تلاش خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سعدالحریری رئیس جریان المستقبل در نشستی با حضور برخی شخصیت های سیاسی لبنانی گفت: پس از حدود دو سال و نیم خلاء ریاست جمهوری در لبنان از نامزدی میشل عون حمایت می کند. میشل عون رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح در مجلس لبنان و نامزد مورد حمایت حزب الله در انتخابات ریاست جمهوری هم گفت برای حل بحران کشورش دست خود را به سوی همه لبنانی ها دراز می کنم. عون افزود: دسته بندی های سیاسی وجود دارد اما همه ما برای بازسازی وحدت ملی و استقلال لبنان تلاش خواهیم کرد.,

 

,

 

,

منبع:شبکه خبر

, منبع:شبکه خبر]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه