اخبار داغ

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان:

بیش از چهار هزار تن قیر رایگان برای روستاهای استان سمنان اختصاص یافت

بیش از چهار هزار تن قیر رایگان برای روستاهای استان سمنان اختصاص یافت
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان از اختصاص چهار هزارو 400 تن قیر رایگان در سال جاری خبر داد و گفت : این میزان قیر رایگان که سال گذشته رقمی معادل پنج هزارو 700 تن بوده امسال به دلیل برخی شرایط به وجود آمده نسبت به سال قبل کاهش پیدا کرده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک دامغان ؛ مجید ملکی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستاهای بخش مرکزی و آمیرآباد از توابع شهرستان دامغان با هدف توزیع قیر رایگان به روستاها با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار و نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی به میزبانی فرمانداری این شهرستان اظهار داشت : توزیع قیر رایگان به روستاها در راستای اجرای بند ( د ) تبصره یک قانون برنامه بودجه سال 1395 کل کشور بوده که در روستاها متولی آن با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با همکاری بخشداری ها ، شوراهای اسلامی و دهیاران در سطح روستاها است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک دامغان,

وی اضافه کرد : سال گذشته از پنج هزار و 700 تن سهمیه قیر رایگان به استان سمنان دو هزارو 100 تن قیر رایگان به شهرستان دامغان اختصاص پیدا کرد.

,

وی تصریح کرد : با اختصاص قیر رایگان در سال گذشته به شهرستان دامغان 19 روستای بخش مرکزی و امیر آباد این شهرستان ازبا پیگیری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آسفالت شده است.

,

وی به اختصاص 500 تن قیر رایگان در سال گذشته به دو شهر دیباج و امیریه از محل سهمیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان اشاره داشت و افزود : عملیات اجرایی اصلاح و بهسازی معابر 22 روستای شهرستان دامغان در سال جاری و از محل اعتبارات استانی و تبصره 22 ماده 180 توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان اجرا خواهد شد.

,

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان اضافه کرد : دهیاری های که از توان مالی بالایی برخوردار بوده این اداره کل برای آسفالت روستاها قیر رایگان می دهد تا آن روستا ها از محل اعتبارات مالی خود بتوانند روستای خود را آسفالت کنند.

,

وی با بیان اینکه بخشداران و دهیاران روستاها در سطح استان باید در جذب قیر رایگان تلاش بیشتری داشته باشند گفت : این اداره کل آماده همکاری و مشارکت در اجرای طرح های عمرانی در روستاها است و در بحث آسفالت و تامین قیر رایگان مشکلی ندارد.

,

در این جلسه بخشداران بخش مرکزی و امیرآباد نیز گزارشی از آخرین اقدمات و فعالیت های انجام شده در بحث آسفالت روستاهای تحت پوشش خود ارائه و خواستار اختصاص سهمیه بیشتر در تامین قیر رایگان و آسفالت سطح معابرروستایی شدند.

,



انتهای پیام /

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه