اخبار داغ

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار:

سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار قطب تامین و توزیع گوشت قرمز،گوشت مرغ وماهی است

سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار قطب تامین و توزیع گوشت قرمز،گوشت مرغ وماهی است
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه وتره باربا اعلام اینکه شهروندان تهرانی با وجود 215 میدان وبازار میوه و تره بار با آسودگی خاطرمی توانند اقلام پروتئینی، میوه و سبزیجات مصرفی خود را ازاین مراکزتامین نمایندگفت:درحال حاضرنیز این سازمان قطب تامین وتوزیع گوشت قرمز،گوشت مرغ وماهی نیزمی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین ،مهندس عبدالحسین رحیمی گفت:این موضوع را می توان با استقبال مردم از بازارهای میوه و تره بار مشاهده کردوعلاوه بر میادین وبازارهای میوه وتره بار،غالب فروشگاه های سطح شهر تهران نیز مایحتاج شهروندان تهرانی را درزمینه گوشت قرمز،گوشت مرغ وماهی ازمراکز تحت پوشش سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار شهرداری تهران تامین می کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین با اشاره به اینکه میدان میوه وتره بار بهمن از میادین خاص سازمان محسوب می شود گفت:این میدان مهمترین سامانه عرضه مواد پروتئینی شهرتهران است و نسبت به تهیه وتوزیع مرغ و گوشت قرمز اقدام می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,


وی درادامه افزود:میدان میوه وتره بار بهمن نیزبزرگترین مرکز توزیع مرغ کشور است و 14 استان کشور اعم از استان های گلستان، مازنداران، گیلان، مرکزی، البرز، قزوین و ... از مهمترین استان هایی هستند که مرغ را از طریق کشتارگاه های دارای مجوز و تحت نظارت سازمان دامپزشکی به این میدان ارسال می کنند.

,
,


مهندس رحیمی با اظهاراین مطلب که مرغ ارسال شده با ورود به ناوگان حمل و نقل در بدو ورود توسط تیم دامپزشکی مورد بررسی کیفی و بهداشتی قرار می گیرد، اظهارداشت:ضمن نظارت بر مجوزهای مورد نیاز و لازم حمل، محموله نیز یک بار دیگر از لحاظ دما مورد بررسی قرار گرفته و بعد از تخلیه بر روی سکوهای فروش قرارمی گیرند ومجموعه هایی مانند فروشگاه های سطح شهر، رستوران ها و کترینگ هاکه نیاز به مرغ عمده دارند، در این میدان به منظورخریدمناسب وبهداشتی حضور پیدا می کنند.

,
,


وی گفت:تیم های دامپزشک به صورت شبانه روزی در مجموعه حضور دارند تا به سوالات و شکایات مردم رسیدگی کنند. این دامپزشکان هم نقش نظارتی داشته وبرای مراکزی که مصرف عمده مرغ را دارندمجوزصادرمی کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار بااشاره به اینکه بزرگترین سامانه عرضه گوشت قرمز کشوردرمیدان میوه وتره بهمن مستقر است خاطرنشان کرد::گوشت قرمز از کشتارگاه های استانی به صورت شقه ای و لاشه کامل ورود پیدا می کند.وعلاوه برتوزیع در فروشگاه های سطح شهر، درمیدان وبازارهای میوه وتره بارتحت نظارت سازمان مدیریت میادین نیز قطعه بندی وبسته بندی به انتخاب مشتری عرضه می شود .

,
,
,


40 غرفه ویژه توزیع روزانه ماهی و میگو در میدان میوه وتره بار بعثت
مهندس رحیمی همچنین ازمیدان میوه وتره بار بعثت به عنوان قطب سامانه تهیه وتوزیع آبزیان تهران نام برد که بادارا بودن 40 غرفه ، به صورت شبانه روزی محموله های ماهی از شمال و جنوب کشور و همچنین ماهی های پرورشی بالاخص ازغرب ایران در این میدان وارد ودرساعات کاری علاوه برمیادین وبازارهای میوه وتره بار درفروشگاه های سطح شهرنیزتوزیع میشود.

,
, 40 غرفه ویژه توزیع روزانه ماهی و میگو در میدان میوه وتره بار بعثت,
,


وی بابیان این مطلب که محصولات آبزی توسط دامپزشکان مورد معاینه اولیه قرار گرفته وسپس کنترل نهایی در حین تخلیه و فروش انجام می شودافزود:چنانچه بعد از فروش محصول ،مسئله ای ازنظر کیفیت وجود داشته باشد، پاسخگویی ورسیدگی انجام می شود.

,
,


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه وتره باربا اشاره به اینکه  در طول شبانه روز 3 نوع محصولات آبزی در قالب ماهی دریای خزر، ماهی جنوب از دریای عمان و خلیج فارس و همچنین ماهی پرورشی وارد میدان میوه وتره بار بعثت می شوداظهارداشت:مصرف محصولات آبزی در 6 ماهه اول کمتر از 6 ماهه دوم سال است واین درحالیست که در تمام کشورها ،برخلاف ایران ماهی در فصل گرم سال استفاده می شود.

,
,


تأمین محصولات لبنی شهر تهران از میدان میوه وتره بار پیروزی
مهندس رحیمی بااشاره به سامانه عرضه محصولات لبنی ومحصولات پروتئینی در میدان میوه وتره بار پیروزی بیان داشت: در 6 ماهه اول سال 94 بیش از 9 هزارتن محصول درمیدان میوه وتره بارپیروزی به فروش رسیده است که این میزان در 6 ماهه اول سال جاری به 16 هزارتن رسیده است که رشد 74 درصدی رابه نسبت سال قبل داشته است. همچنین فروش لبنیات در 6 ماهه اول 95، 5530 تن بوده است که این میزان درسال جاری 2 درصد افزایش یافته است.
وی گفت :مراکزعمده فروشی وخرده فروشی تهران،گوشت بسته بندی و مرغ قطعه بندی راپس از گواهی دامپزشکان مستقر،محصول ازاین سامانه تامین می نمایندوهمچنین میدان میوه وتره بار پیروزی تامین کننده بخش بزرگی ازفرآورده های پروتئینی وگوشتی تهران می باشد.

,
, تأمین محصولات لبنی شهر تهران از میدان میوه وتره بار پیروزی,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه