اخبار داغ

در هفته تربیت بدنی انجام شد؛

شرکت 44 نفر در دو رده سنی در مسابقات تنیس روی میز آزاد

شرکت 44 نفر در دو رده سنی در مسابقات تنیس روی میز آزاد
مربی تنیس روی میز اسدآباد از شرکت 44 نفر در دو رده سنی در مسابقات تنیس روی میز آزاد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا شاهین سمیعی در گفت‌وگو با آوای سیدجمال ؛ با اشاره به برگزاری از مسابقات تنیس روی میز در روز جمعه، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات تعداد 44 بازیکن شرکت کردند که از این تعداد 24 بازیکن زیر 15 سال و 20 بازیکن بالای 15 سال بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی تصریح کرد: در رده سنی زیر 15 سال بازیکنان در 6 جدول 4 نفره به‌صورت گروهی باهم به رقابت پرداختند و از هر جدول 2 نفر راهی مرحله حذفی شدند.

,

مربی تنیس روی میز اسدآباد یادآور شد: در پایان  مسابقه نفر اول تا سوم در رده زیر 15 سال سن به ترتیب شایان یوسفی، حسین اتفاقیان و امیرعلی مظاهری بودند.

,

وی همچنین افزود: در رده سنی بالای 15 بازیکنان در 4 جدول گروهی 5 نفره بازی کردند که 8 نفر در یک جدول دو حذفی رقابت کرده و نفرات برتر از اول تا سوم به ترتیب سجاد چلبی، امید بشیری و نوید رضویان بودند.

,

سمیعی خاطرنشان کرد: به نفرات برتر در هر دو رده سنی جوایز نقدی و حکم قهرمانی و تمامی شرکت‌کنندگان لوح یادبود و بازیکنانی که خوش درخشیدند حکم قهرمان آینده و نیز مربی‌های حاضر لوحی با عنوان مربی نمونه اهدا شد.

,

وی با اشاره به شرکت 4 بازیکن دختر نیز در این دوره از مسابقات، گفت: این بازیکنان در دو رده سنی شرکت کرده و بازی‌های چشمگیری از خود بجای گذاشته و آینده خوبی را پیش روی دارند

,

سمیعی در پایان سخنانش از آقایان حسام شیخ محمدی، پیمان نوروزی به‌عنوان سرپرست برگزاری این مسابقات، بازیکنان و خانواده‌های آنان، رئیس اداره ورزش و جوانان و هیئت پینگ‌پنگ شهرستان قدردانی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه