اخبار داغ

دبیر تشخیص مصلحت نظام:

هر دخالتی که بدون اجازه دولت عراق باشد،باعث نا امنی است

هر دخالتی که بدون اجازه دولت عراق باشد،باعث نا امنی است
دبیر تشخیص مصلحت نظام گفت: خواسته ما از دولتهای همسایه عراق این است که سعی کنند مشروعیت و حاکمیت دولت عراق را به رسمیت بشناسند و مطابق تقاضاهای دولت عراق عمل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای تفرش، محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام در حاشیه سفرش به تفرش در خصوص حضور عملیاتی ترکیه در موصل عراق گفت: ما معتقدیم که ارتش، دولت عراق و نیروهای مردمی به آن حد از کفایت و توانایی رسیده اند که خودشان می توانند امنیت را در کشور عراق برقرار کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش, ندای تفرش,

لزوم به رسمیت شناختن مشروعیت و حاکمیت دولت عراق توسط کشورهای همسایه

, لزوم به رسمیت شناختن مشروعیت و حاکمیت دولت عراق توسط کشورهای همسایه, لزوم به رسمیت شناختن مشروعیت و حاکمیت دولت عراق توسط کشورهای همسایه,

رضایی اظهار کرد: خواسته ما از دولتهای همسایه عراق این است که سعی کنند مشروعیت و حاکمیت دولت عراق را به رسمیت بشناسند و مطابق تقاضاهای دولت عراق عمل کنند.

,

وی افزود: اگر کشورهای همسایه عراق قصد کمک برای شکست داعش را دارند، این اقدام از طریق همکاری با دولت عراق انجام شود.

,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: هر نوع دخالتی که اجازه دولت عراق را نداشته باشد، خودش باعث ایجاد ناامنی می شود. نیاز است که نا امنی ها در کشور عراق از بین برود و امنیت و صلح در منطقه برقرار شود.

,

انجام آسیب شناسی از انتخابات 37 ساله کشور

, انجام آسیب شناسی از انتخابات 37 ساله کشور, انجام آسیب شناسی از انتخابات 37 ساله کشور,

رضایی، در خصوص سیاستهای کلی انتخابات گفت: با گذشت 37 سال از برگزاری انتخابات باشکوه در کشور، و بر اساس تجارب این سالها، آسیب شناسی از انتخابات انجام شد.

,

رضایی اظهار کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام این آسیب شناسی را با رهنمودهای مقام معظم رهبری، فراخوان کارشناسان کشور، مسئولین دولتی، مجلس و کسانی که در گذشته در دولت و مجلس بودند را انجام داد.

,

وی افزود: بر اساس نتایج حاصل از بحثهای کارشناسی، ضوابط و اصولی تدوین و سپس خدمت مقام معظم رهبری ارائه شد. ایشان نیز پس از مطالعه، اصلاحاتی را انجام دادند.

,

قوای سه گانه برای انجام سیاستهای کلی انتخابات برنامه ریزی کنند

, قوای سه گانه برای انجام سیاستهای کلی انتخابات برنامه ریزی کنند, قوای سه گانه برای انجام سیاستهای کلی انتخابات برنامه ریزی کنند,

دبیر تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: سیاستهای کلی انتخابات به قوای سه گانه ابلاغ شده است و انتظار بر این است که مجلس، دولت و قوه قضائیه بر اساس این سیاستها، قوانین و مقررات لازم را تدوین کنند.

,

رضایی خاطر نشان کرد: هدف اصلی این سیاستها این است که در آینده انتخابات پرشورتر و فراگیرتر در کشور وجود داشته باشد و برخی از آسیبهایی که در گذشته بود تکرار نشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه