اخبار داغ

کارشناس مسایل سیاسی:

نتیجه « تعامل با کدخدا» غارت منابع، فرهنگ و اعتقادات مردم ایران اسلامی است/ تروریست های داعش دست پروده صهیونیست و آمریکا هستند

نتیجه « تعامل با کدخدا» غارت منابع، فرهنگ و اعتقادات مردم ایران اسلامی است/ تروریست های داعش دست پروده صهیونیست و آمریکا هستند
کارشناس مسایل سیاسی گفت: برخی می خواهند این فرضیه غلط را به اذهان عمومی القا کنند که علت موفقیت برخی از کشور ها تعامل آنها با جهان بوده ومنظورشان از جهان هم آمریکا وچند کشور اروپایی است اما تجربه نشان داده نتیجه تعامل با کدخدا غارت منابع، فرهنگ و اعتقادات مردم ایران اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین محمدی کارشناس مسایل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت، اظهار داشت: کسانی که سخن از تعامل ونظرشان هم رابطه با دول مستکبر است باید به کارنامه این تعاملات هم در قبل از انقلاب وهم در این سه سال اخیر وتجربه برجام نگاه کنند تا نتیجه حاصل از این تعاملات یکطرفه را متوجه شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی تصریح کرد: تجربه بیانگر آن است که این تعامل جز خسارت چیز دیگری ندارد، زیرا این تعاملات تا جایی پیش رفت  که قالیچه نفیس هم هدیه دادیم حالا ببینید وزیر خارجه آمریکا پاسخ این تعاملات واین هدیه های نفیس را چگونه می هد، که با کمال جسارت و وقاحت از تغییر رفتار ایران در قبال جبهه مقاومت سخن می گوید.

,

استاد علوم سیاسی دانشگاه ادامه داد: برخی می خواهند این  فرضیه غلط را به اذهان عمومی  القا کنند که علت موفقیت برخی از کشور ها تعامل آنها با جهان بوده  ومنظورشان از جهان هم آمریکا وچند کشور اروپایی است اما تجربه نشان داده نتیجه تعامل با کدخدا غارت منابع، فرهنگ و اعتقادات مردم ایران اسلامی است.

,

محمدی با بیان اینکه دشمن به جز فروپاشی انقلاب اسلامی رضایت نخواهد داد، افزود: تجربه بعد از کودتای 28 مرداد تاکنون در کشور ما نشان می دهد که آمریکائیها جز غارت منابع وفرهنگ واعتقادات کاری برای ما انجام ندادند،آنوقت برخی می خواهند این طور القا کنند که علت موفقیت برخی از کشور ها تعامل آنها با جهان است، در صورتیکه  جهان حدود 190 کشور دارد که هیچ کس مانع برقراری روابط حسنه طرفینی در چهار چوب عزت، حکمت ومصلحت نیست ولکن در مورد آمریکا ما جز خسارت چیز دیگر ندیدیم.

,

وی اظهار کرد: یکی از مسائل حائز اهمیت در سیاست خارجی مقوله جهاد کبیر است، کارنامه جبهه استکبار ودر راس آن آمریکایی ها در منطقه بیانگر این است که هرجا تروریست ها به خطر می افتند امریکا وجبهه استکبار تلاش می کنند به انها کمک کنند، لذا دستگاه دیپلماسی نیز باید با روحیه انقلابی برگرفته از جهاد کبیر در برابر استکبار ظاهرشود.

,

تحلیلگر مسایل سیاسی اذعان کرد:  درجریان آزاد سازی موصل آمریکایی ها با تبلیغات منفی سعی در القای منافع پیروزی برای شیعیان و ایرانیان دارند و قصداختلاف بین تشیع وتسنن کردند، هرچند که به لطف الهی تیرشان به سنگ خورده ودر آزادسازی موصل همه گروههای عراقی اعم از سنی وشیعه حضور دارند.

,

محمدی تصریح کرد: تروریست های داعش ساخته و دست پرورده صهیونیست و آمریکا هستند و اولین هدف آنها تامین امنیت برای رژیم نامشروع اسرائیل است، لذا با اختلاف و تفرقه در کشورهای اسلامی همه نگاهها را متوجه این گروههای ضاله کردند که با پرچم دین بر علیه دین جنایت می کنند.

,

وی بیان کرد: در یمن عربستان بدون کمک آمریکا وجبهه استکبار نمی تواند این همه جنایت کند بنابراین  دشمنی که از پنجه اش خون می چکد چطور برخی سخن از مذاکره با او را برزبان می آورند؟

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه