اخبار داغ

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با دانا:

۹۰درصد فرهنگیان از عملکرد دولت نگران و ناراضی اند/ باند سیاسی مخوفی در بدنه وزارت آموزش و پرورش شکل گرفته است

۹۰درصد فرهنگیان از عملکرد دولت نگران و ناراضی اند/ باند سیاسی مخوفی در بدنه وزارت آموزش و پرورش شکل گرفته است
نماینده رشت در مجلس با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش باید از جنس فرهنگیان و هماهنگ با سیاست های نظام باشد، گفت: دکتر روحانی به وعده های خود در حوزه آموزش عمل نکرده و اعتماد فرهنگیان نسبت به دولت یازدهم آسیب دیده است.
[

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مورد معرفی وزرای آموزش و پرورش،فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان در دولت یازدهم، اظهار کرد: این سه وزارت خانه که وزرای آن استعفا داده اند از وزارت خانه های مهم در بدنه دولت است.



وی با بیان اینکه روحانی در زمان ریاست جمهوری خود وعده توجه به حوزه آموزش و پرورش را داد با تأکید براینکه دولت به وعده های خود در قبال فرهنگیان عمل نکرده است، اضافه کرد: متأسفانه دولت یازدهم امکانات و اعتبارات خوبی را به سمت وزارت آموزش و پرورش هدایت نکرد.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات  در مجلس با اشاره به این موضوع که روحانی وزرای خسته را برای این سه وزارت خانه به ویژه آموزش و پرورش انتخاب کرده بود، افزود: این وزرا انگیزه لازم را برای رفع مشکلات نداشتند.


کوچکی نژاد با بیان این مطلب که دولت یازدهم در مسیر باقیمانده خود باید به تعهدات خود به جامعه فرهنگیان عمل کند، تصریح کرد: ۹۰درصد فرهنگیان از عملکرد دولت نگران و ناراضی هستند.

وی با تأکید بر اینکه اعتماد فرهنگیان به دولت یازدهم آسیب دیده است، اضافه کرد: روحانی باید وزیری از جنس فرهنگیان با تجربه و هماهنگ با سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی را برای در دست گرفتن سکان هدایت وزارت خانه آموزش و پرورش انتخاب کند.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به این نکته که متأسفانه باند سیاسی مخوفی در بدنه وزارت آموزش و پرورش شکل گرفته است، افزود: باید این معضلات از وزارت خانه پاک شود.

۲۲۰نماینده مجلس به گزارش بنده در مورد صندوق ذخیره فرهنگیان رأی دادند

کوچکی نژاد در مورد مسایل پیرامون صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار کرد: به گزارش بنده پیرامون مسایل صندوق ذخیره فرهنگیان ۲۲۰نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره دهم رأی دادند.



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
, روحانی وزرای خسته را برای این سه وزارت خانه به ویژه آموزش و پرورش انتخاب کرده بود,
,
,
, درصد فرهنگیان از عملکرد دولت نگران و ناراضی هستند.,
,
, اعتماد فرهنگیان به دولت یازدهم آسیب دیده است,
,
,
,
, ۲۲۰نماینده مجلس به گزارش بنده در مورد صندوق ذخیره فرهنگیان رأی دادند,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه