اخبار داغ

ساعت غیراداری با پلاک های اداری؛

وقتی بی اعتنایی به قانون در خودروهای دولتی عُرف می شود!

وقتی بی اعتنایی به قانون در خودروهای دولتی عُرف می شود!
گویی برخی ها با وضعیت ناگوار حقوق‌های خود(!!!) دیگر توانی برای خرید خودروی پراید را ندارند و مجبورند با همین خودروهای پلاک قرمز به گردش خانوادگی عصرگاهی و شبانگاهی خود بپردازند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، دیگر کار از کار گذشته و نمی‌توان همینطور دست روی دست گذاشت و منتظر عواقب این بیت‌المال‌خواری بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,


گویا هیچ‌کسی نه قصدی برای عمل دارد و نه توجهی به تذکرات رهبری و بزرگان نظام دارد. همه دنبال منافع خودشان و حزبشان هستند. بس است دیگر، لطفا!

,
,


"استفاده اختصاصی ممنوع "، " خودرو خدمت" نظیر این جملات را بارها و بارها بر بدنه خودروهای دولتی پلاک قرمز دیده ایم ولی باید آن جمله را تغییر داد به خودرو خدمت به خانواده.

,
,


کافی است در پایان وقت اداری که خودروهای دولتی باید در پارکینگ ادارات باشند  سری به خیابان ها و یا خروجی شهر بزنیم و عبور و مرور این خودرو ها را در سطح شهر و یا خروجی آن و سبقت خودروها برای رفتن و یا آمدن مدیران  پروازی برخی  اداره به خانه خود در شهرستان همجوار و یا به برعکس به استان را  ببینیم !!!

,
,

 

,

, ,


به دلیل برخی بی توجهی ها در سال های اخیر قبح استفاده از خودروهای دولتی برای انجام کارهای شخصی شکسته شده و کار به جایی رسیده که کارکنان و مدیران برخی دستگاهها حتی برای شرکت در مجالس ختم و عروسی یا تفریح و تفرج خانوادگی از ماشین های دولتی استفاده می کنند.

,
,

 

,


این در حالی است که بر اساس دستورالعمل اجرایی نحوه استفاده از خودروهای دولتی و مدیریت مصرف سوخت آنها، هرگونه استفاده شخصی از خودروهایی با پلاک دولتی که در اختیار دستگاههای اجرایی می باشد چه به صورت موردی و چه به صورت در اختیار(موضوع این بخشنامه) ممنوع بوده و در صورت مشاهده تردد خودروهای موصوف در خارج از ساعات اداری و بدون برگه مأموریت، نیروی انتظامی موظف به توقیف خودرو است.

,
,

 

,

 

,

اگر مسئولین مربوطه تنها یک گذر کوتاه در خیابان‌ها و البته تفرجگاه‌های حاشیه شهرها داشته باشند به‌راحتی و در کمال دلخوشی و مسرت می‌بینند که خودروهای پلاک قرمز و اداری حامل خانواده های دولتی معزز و محترم در حال گشت و گذار در این اماکن هستند!

,

 

,

, ,


گویی برخی ها با وضعیت ناگوار حقوق‌های خود(!!!) دیگر توانی برای خرید خودروی پراید را ندارند و مجبورند با همین خودروهای پلاک قرمز به گردش خانوادگی عصرگاهی و شبانگاهی خود بپردازند!

,
,

 

,


به راستی که دیگر زمان برخورد جدی با این مدیران بزرگوار رسیده که هر حرف و سخنی را به شوخی می‌بینند و خود را مبرا از هرگونه توبیخ و تذکر می‌دانند چراکه مسئولین رده بالای استان نظارتی بر نحوه شهرگردی آن‌ها ندارند!

,
,

 

,



مسئولین محترم! لطفا در این ماه‌های پایانی عمر دولت تدبیر و امید(شاید در دوره نخست و شاید همیشه) یک نیم‌نگاهی به وضعیت استفاده زیردستان بزرگوارتان از خودروهای پلاک قرمز و دیگر ابزار و ماشین‌آلات اداری داشته باشید تا شاید کم‌کاری‌های گذشته در این خصوص تا حدودی هرچند اندک جبران شود!

,
,
,

 

,


آقای مسئول! گویا خاطرتان نیست که مقام معظم رهبری همین چند ماه پیش در تذکری به دولت محترم تاکید داشتند که استفاده از اموال دولتی در امورات شخصی چه حکمی دارد؟!

,
,

 

,


مسئولین مربوطه استان ! شاید برای شما بیش از هر شخصی نمایان باشد که گردش خودروهای پلاک قرمز در سطح شهر و بدتر از آن در سطح تفرجگاه‌های گردشگری اطراف شهرها تا چه حد موجب نگاه منفی مردم به عملکرد دولت می‌شود و دلیلی برای مخالفت با عملکرد هرچند ضعیف ادارات دولتی در استان است؟!

,
,


و بالاخره آخرین سخن! حال دیگر نه حرفی برای گفتن داریم و نه انتقادی از متخلفان محترم! فقط لطفا به آن‌هایی که پلاک قرمزند(!!!) بفرمایید حداقل مبلغ آن بنزین و هزینه‌های اضافی که دولت بخاطر گردش خانوادگی این عزیزات متحمل می‌شود را برای یک‌بار هم که شده به حساب دولت ننویسند و اجازه دهند حداقل برای مدتی کوتاه مخارج شخصی و خانوادگی آن‌ها بر دوش دولت محترم نباشد.

,
,


انتهای پیام/م

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه