اخبار داغ

یادداشت؛

دولت تدبیر و امید دچار بی تدبیری و سردرگمی شده

دولت تدبیر و امید دچار بی تدبیری و سردرگمی شده
به نظر می رسد دولت تدبیر و امید دچار بی تدبیری و سردرگمی شده و با هدف پوشش دادن ضعف های خود در حوزه اقتصادی، سیاسی، آسیب های اجتماعی، صنعت و اشتغال و ... که این روزها از مهمترین چالش های و مشکلات مردم و عوامل نارضایتی آنهاست به جای امیدوار کردن مردم با انجام اقدامات معقولانه و مدبرانه در حوزه های اقتصادی و سیاست خارجه دست به کارهایی زده که بیشتر جنبه سیاسی دارد و ذهن مردم را نسبت به مسائل و دغدغه های اصلی منحرف می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منطقه آزاد؛ منوچهر ذوالفقاری مسئول بسیج دانشجویی استان در یادداشتی نوشت:

به نظر می رسد دولت تدبیر و امید دچار بی تدبیری و سردرگمی شده و با هدف پوشش دادن ضعف های خود در حوزه اقتصادی، سیاسی، آسیب های اجتماعی، صنعت و اشتغال و... که این روزها از مهمترین چالش ها و مشکلات مردم و عوامل نارضایتی آنهاست به جای امیدوار کردن مردم با انجام اقدامات معقولانه و مدبرانه در حوزه های اقتصادی و سیاست خارجه دست به کارهایی زده که بیشتر جنبه سیاسی دارد و ذهن مردم را نسبت به مسائل و دغدغه های اصلی منحرف می کند.

وزارت آموزش و پرورش یکی از بنیادی ترین، زیربنایی ترین و گسترده ترین وزارتخانه دولت است؛ لذا وضعیت پیش آمده برای این وزارتخانه آن هم در این برهه زمانی که سال تحصیلی جدید آغاز شده و خانواده ها، دانش آموزان و فرهنگیان انتظار مرتفع شدن مشکلات را دارند، وضعیت مطلوبی نیست.

این وضعیت به جای ایجاد شوق و انگیزه در سال جدید چیزی جز القای نگرانی، اضطراب، یأس و نامیدی را در بر ندارد. فرار رو به جلوی دولت در موضوع وزارتخانه آموزش و پرورش با هدف منحرف کردن اذهان عمومی از مسئله فساد اقتصادی ایجاد شده در صندوق ذخیره فرهنگیان و ممانعت از آشکار شدن ابعاد مختلف پشت پرده این اختلاس بزرگ است.

این اقدام دولت نشان از همسویی با مخلفان و جلوگیری از آشکار شدن رسوایی این فساد بزرگ است؛ لذا لازم است نمایندگان مجلس، قوه قضائیه، رئیس جمهور و دستگاه های دخیل در این امر با جدیت تمام نسبت به پیگیری و رصد تخلفات صورت گرفته در صندوق مذکور اقدام و نسبت به شفاف سازی و برخورد قاطع با عوامل این فساد بزرگ برای مردم و خصوصاً فرهنگیان زحمت کش تلاش نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منطقه آزاد,
,
,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/
 

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه