اخبار داغ

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

روحانیون پروژه نفوذ دشمن را برای مردم تبیین کنند

روحانیون پروژه نفوذ دشمن را برای مردم تبیین کنند
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گردهمایی تحلیلی تبلیغی روحانیون، ائمه جمعه و جماعات استان ایلام بر لزوم توجه هرچه بیشتر روحانیت در مبارزه با تفکرات دشمن تأکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار ، حجت‌الاسلام "عبدالله حاجی‌صادقی"، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گردهمایی تحلیلی تبلیغی روحانیون، ائمه جمعه و جماعات استان ایلام بر لزوم توجه هرچه بیشتر روحانیت در مبارزه با تفکرات دشمن تأکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی عنوان کرد: در برهه کنونی دشمن درصدد تغییر تفکرات انقلابی و ضربه‌زدن از داخل به جامعه است که باید این قشر تاثیرگذار با تبیین مبانی اصیل دین اسلام مردم را از حربه‌های دشمنان آگاه سازد.

,

صادقی افزود: دشمن در این زمان بیشتر از دوره‌های قبل در فکر برنامه‌ریزی برای نفوذ در افکار افراد جامعه است که شایسته است روحانیون با روشنگری و بصیرت‌افزایی به مقابله با ترفندهای دشمنان بپردازند.

,

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران همچنین با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار و گفتگو کرد.

,

حجت الاسلام محمدنقی لطفی، امام جمعه ایلام در این دیدار اظهار داشت: نقش تاثیرگذار روحانیون در دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام بر کسی پوشیده نیست.

,

وی ادامه داد: روحانیون در همه عرصه‌های انقلاب با روشنگری نقش مهمی در آگاه سازی مردم داشتند.

,

امام جمعه ایلام با بیان اینکه روحانیون باید با درک شرایط اساس کنونی راه‌های نفوذ دشمن به داخل کشور را خنثی کنند افزود: این قشر تاثیرگذار با شناسایی جریان‌‌های نفاق مردم و به خصوص جوانان را با حربه‌های دشمنان آگاه کنند.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه