اخبار داغ

مردم در آتش ساخت و ساز غیر مجاز می سوزند

مردم در آتش ساخت و ساز غیر مجاز می سوزند
در برخی از محله‌های مشگین‌شهر ساخت و سازهای غیر مجاز موجب شده است که رفت و امد نیروهای امدادی و خدمات رسان غیر ممکن شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اورامی، شهرستان مشگین‌شهر از جمله شهرستان‌های قدیمی، تاریخی و پرجمعیت استان اردبیل است که متاسفانه برخی محله‌های آن در گذشته بدون توجه به مسیرها و به صورت سرطانی رشد یافته است و امروز بعد از گذشت چندین دهه با مشکلاتی روبرو شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اورامی,

 

,

از جمله این مشلات می‌توان به مشکل کوچه استاد مفتح اشاره کرد که نارضایتی اعضای این محله را به همراه داشته است و در برخی معابر دیگر نیز این مشکل همچنان برجای خود باقی است اما در دو ماه گذشته با اقداماتی که شهردار انجام داده از رشد چنین محله‌هایی که در آینده مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کند جلوگیری کرده و در صورت مشاهده به دستور دادستان شهرستان سریعا تخریب می‌شود.

,

 

,

اما ساختمان‌هایی که در گذشته احداث شده و مردم را با مشکل مواجه ساخته می‌بایست وضعیت آن مشخص و در صورت نیاز اصلاح شود تا مردم بیش از این دچار مشکل نشوند.

,

 

,

اهالی محله استاد مفتح طی نامه‌ای از مسئولان مربوطه شهرستان خصوصاً شهرداری و دادستان شهرستان خواستار رسیدگی به این معضل شدند چرا که در صورت عدم رفع این مشکل ممکن است خطراتی آنان را تهدید کند.

,

 

,

در متن این نامه امده است:

,

 

,

باسلام و عرض ادب و تشکر و قدردانی از زحمات  شبانه روزی شما عزیزان در برخورد با سد معابرو ساخت و ساز غیر مجاز، به استحضار می رسانیم: در کوچه بن بست یک ونیم متری ما اگر خانه‌ای آتش بگیرد و فردی سکته کند در آتش ساخت و ساز غیر مجاز جزغاله شده و دار فانی را وداع می‌گوید چون آمبولانس و آتش نشانی را توان امداد و یاری نیست.

,

 

,

در کوچه ما فردی علیرغم قول خویش علاوه بر ساخت غیر مجاز و بدون پروانه در سال‌های گذشته  امسال نیز در کمال ناباوری به صورت غیر قانونی در تعطیلات و  ایام سوگواری سالار شهیدان در چند متر عقب کشی و تعریض  هم اقدام به ساخت حمام و دستشویی نمودند.

,

 

,

به شهرداری زنگ زدیم ماموران پلیس ساختمان آمدند نتوانستند کاری کنند.

,

 

,

حال آن فرد ضمن توهین و ناله و نفرین به اهالی درمانده کوچه در کمال ناباوری به همسایگان  می گوید: زمستان گذشت رو سیاهی به ذغال ماند، قانونی وجود ندارد  بدون پروانه طبقه دوم را هم می‌زنم.

,

 

,

حال ما اهالی درمانده کوچه با امید به خداوند متعال و قانون و مقررات برای رهایی از سوختن  و سکته  قلبی و مشکلات  دست به دامن شما دادستان محترم و شهردار دلسوز هستیم تا با اقدام قانونی و تخریب  ساخت و ساز غیر قانونی  فوق  از محل عقب کشی و تعریض فوق اقدام نمائید.

,

 

,

قبلاً از عنایت و توجه شما عزیزان نهایت تشکر و قدرانی می‌گردد .     

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه