اخبار داغ

آیت الله دری نجف آبادی:

رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان،در معیشت مردم تحول آفرین است

رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان،در معیشت مردم تحول آفرین است
آیت الله دری نجف آبادی در مراسم سفر رئیس جمهور به استان مرکزی گفت:متاسفانه صنایع استان در سال های اخیر دچار مشکل شده اند که رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان مرکزی می تواند در معیشت مردم تحول آفرین باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در دیدار مردم استان مرکزی با رئیس جمهور گفت: استان مرکزی استان امام(ره) و بزرگان کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

دری نجف آبادی قانون اساسی را از زحمات امام (ره) عنوان و اظهار کرد: در قانون اساسی محور و رکن اساسی مقام معظم رهبری است و خبرگان بهترین تصمیم را در خصوص رهبری داشتند.

,

وی مردم سالاری دینی را یکی از اصول روشن دانست که در طول ۳۸ سال از انقلاب وجود داشته است.

,

امام جمعه اراک ریاست قوه مجریه را یکی از مسئولیت های مهم عنوان کرد که اداره امور اجرایی کشور را برعهده دارد.

,

دری نجف آبادی بیان کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته از سوی دولت توفیقاتی را در عرصه بین المللی، مهار تورم و حوزه بهداشت و سلامت به دست آورده ایم.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به مشکلات پیش روی مردم جامعه از قبیل بیکاری و مشکلات معیشت اشاره کرد و ادامه داد: دولت باید برای رفع این مشکلات برنامه ریزی مناسبی را داشته باشد تا هر چه زودتر شاهد رفع این مشکلات باشیم.

,

دری نجف آبادی به مسائل و مشکلات استان مرکزی و کلانشهر اراک اشاره کرد و گفت: استان مرکزی در حوزه مسائل محیط زیست و مشکلات واحدهای صنعتی استان دارای مشکلاتی است که امیدواریم در این سفر تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته شود.

,

امام جمعه اراک با بیان اینکه استان مرکزی دارای ظرفیت های بالقوه در بخش های مختلف است بیان کرد: متاسفانه صنایع استان در سال های اخیر دچار مشکل شده اند که رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان مرکزی می تواند در معیشت مردم تحول آفرین باشد.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی مشکل کم آبی را یکی دیگر از مشکلات مردم استان عنوان کرد و افزود: امیدواریم دولت برای رفع مشکلات برنام ریزی مناسبی را داشته باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم سفر هیات دولت به استان مرکزی منشا خیر و برکت درسطح بین المللی و ملی و استانی باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه