اخبار داغ

رئیس شیلات سیریک:

صید 50 تن میگو در آب های ساحلی شهرستان سیریک

صید 50 تن میگو در آب های ساحلی شهرستان سیریک
رئیس شیلات شهرستان سیریک گفت: فصل صید میگو در صیدگاههای شهرستان سیریک از محدوده آب های ساحلی شهر بندر کوهستک شروع شده و تا صیدگاههای بندرکلاهی ، تنگه هرمز و تولای قشم به پایان می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله رئیسی رئیس اداره شیلات شهرستان سیریک در گفتگو با خبرنگار آذینی اظهار کرد: فصل صید میگو در شهرستان سیریک از 10 مهرماه با وسیله 10 فروند لنج صیادی آغاز شده به مدت 45 روز در محدوده آب های ساحلی ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذینی ,

 
وی افزود: پیش بینی می شود تا پایان فصل صید بیش از 100 تن میگو از نوع سر تیز و موزی صید شود که نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش صید داشته باشد. 

,
,

رئیسی اضافه کرد: با توجه ممنوعیت صید و جلوگیری از صید غیر مجاز میگو، رها سازی بیش از 50 میلیون لارو میگو در دریا ، برگزاری کلاس های آموزشی توجیهی روش صید میگو ، ترغیب صیادان جهت استفاده از ادوات مجاز و استاندارد  از مهمترین علت های افزایش صید در شهرستان است.

,

 
رئیس شیلات شهرستان سیریک ابراز داشت: شهرستان سیریک یکی از مناطق اصلی زیستگاه پرورش و ذخائر میگو های سرتیز و موزی در استان هرمزگان است.

,
,


رئیس شیلات شهرستان سیریک یادآوز شد: در شهرستان سیریک تعداد 100 فروند لنج صیادی و 320 فروند قایق صیادی با بیش از 5 هزار صیاد بصورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول صید و صیادی هستند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه