اخبار داغ

دشمن زخم‌خورده سعی در تخریب سپاه دارد

دشمن زخم‌خورده سعی در تخریب سپاه دارد
نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفت: تولید‌کنندگان و مردم 90 درصد از وقت و هزینه خود را صرف راهروهای اداری و کاغذبازی‌های بی‌حاصل اداری می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد و عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور امروز خود اظهار داشت: امروزه به لحاظ پیچیدگی تحولات منطقه،‌ اتحاد داخلی کشور رمز پیروزی در این دنیای پرآشوب است و دشمن با هدف‌گیری اتحاد داخلی سعی در تزلزل داخل کشور جهت بهره‌برداری در میدان نبرد خارجی دارد.

وی افزود: اختلاف‌افکنی‌های پیچیده داخلی که با نفوذی‌های داخل یا غافلان داخلی هر روز به صورت پیچیده در حال انجام است که در تمام این موارد دست آشکار و پنهان انگلستان در ایجاد سیاست نخ‌نمای انگلستان و شعار آنها مبنی بر تفرقه و بنگاه سخن‌پراکنی‌شان مشهود است.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: یک روز تحت عنوان حقوق بشر حرف می‌زنند، دامنه حقوق بشر هم آن‌قدر وسیع است که برخی هم‌وطنان داخلی با عناوین مختلف از قبیل دفاع از حقوق زنان و یا حقوق روزنامه‌نگاران یا اخیراً دفاع از ادیان نوظهور که بسیار هم فراگیر هم شده، دشمن از غفلت مسئولان داخلی در بهره‌برداری از این حوزه موفق بوده است.

ابوترابی‌ ادامه داد: علاوه‌بر عناوین حقوق‌بشری داخل، دشمن از تفرقه‌افکنی دیگر نیز از تخریب سپاه بهره می‌برد. به لحاظ اینکه دشمن از سپاه در تمام عرصه‌ها مثل قضیه سوریه و یا پروژه نفوذ که با دستگیری ژنرال‌های نفوذ از قبیل جیسون رضائیان زخم‌خورده،‌ سعی در تخریب سپاه دارد و این تخریب و بهانه داخلی را مدیریت می‌کند تا تبدیل به تفرقه و دعوای داخلی شود.

وی در بخش دیگری از نطق خود عنوان کرد: یکی از موارد بسیار پیچیده اخیر که دشمن با شگردهای بسیار پیچیده عمل کرده که من نمی‌توانم عقاید آن را از این تریبون بیان کنم سعی در زنده کردن مردگان سیاسی و خبیث ترین انسان‌ها که برادر سیاسی داعش هم هستند و در داخل کشور تحت عنوان منافقین مردم آنها را می‌شناسند، دارد که برنامه‌ای مفصل برای کشور ما در این حوزه دیده‌اند. در هر حال رمز پیروزی ما در این شرایط پیچیده داخلی تاریخی اتحاد است.

این نماینده توجه بیشتر مسئولان به مردم، اصلاح نظام بودجه‌نویسی و اصلاح نظام اداری فشل حال حاضر برای اصلاح برای پیشرفت کشور را یک ضرورت خواند و گفت: کشورهای پیشرفته دنیا اول نظام اداری خود را اصلاح کردند که توانستند استعدادهای درونی را بارور کنند و تبدیل به یک کشور پیشرفته شوند. ما هم اگر بخواهیم یک کشور پیشرفته شویم، باید یک انقلابی بروکراسی اداری در کشور ایجاد کنیم، ساختار اشتباه اداری ما اجازه شکوفایی استعدادهای محلی را نمی‌دهد.

«تولید‌کنندگان و مردم 90 درصد از وقت و هزینه خود را صرف راهروهای اداری و کاغذبازی‌های بی‌حاصل اداری می‌کنند، 85 درصد بودجه مملکت صرف ادارات ما و هزینه‌های جاری مملکت می‌شود و تنها 15 درصد درآمد سالانه صرف کارهای عمرانی می‌شود که ادامه این روند برای کشور دیگر امکانپذیر نیست. نتیجه این تمرکز اداری زیاد چیزی جز مشکلات اجتماعی و ترمز تولیدکنندگان و فساد اداری نداشته و ندارد؛ لذا راهکار اساسی نیاز است و آن هم عدم تمرکز در نظام اداری و مالی و اجرایی کشور و تفویض بسیاری از اختیارات به مسئولان و شوراهای محلی است که در قانون اساسی تأکید شده است.»

وی در بخش پایانی نطق خود به مشکلات موجود درحوزه انتخابیه (نجف‌آباد) نیز اشاره کرد و خواستار رسیدگی مسئولان به آنها شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

 

,

منبع:فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه