اخبار داغ

​معاون علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی خوزستان:

کارگاه‌های تخصصی نقشه جامع علمی کشور برگزار می‌شود

کارگاه‌های تخصصی نقشه جامع علمی کشور برگزار می‌شود
معاون علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی خوزستان گفت: با هدف تربیت و حمایت از دانشجویان نخبه خوزستانی کارگاه‌های تخصصی مبتنی بر سرفصل‌های نقشه جامع علمی کشور برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج دانشجویی از خوزستان، محسن ممبینی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج دانشجویی خوزستان بیان داشت: کارگاه های تخصصی دانش بنیان برای دانشجویان نخبه برگزار می شود.

وی افزود: با هدف تخصص گرایی و تربیت دانشجویان متعهد و متخصص دوره های تخصصی مبتنی بر سرفصل های نقشه جامع علمی کشور تدوین شده است که دانشجویان نخبه می توانند از آنها استفاده کنند.

ممبینی بیان داشت: دانشجویان نخبه شناسایی شده و سطح بندی می شوند و بسته به رشته و تخصص مورد علاقه و همچنین در سطوح و مقاطع مختلف می توانند از کارگاه ها استفاده کنند.

وی ادامه داد: کارگاه‌های تخصصی با توجه به سرفصل های مورد تاکید نقشه جامع علمی کشور تعریف شده است تا دانشجویان در مسیر نیازهای انقلاب اسلامی تربیت یابند.

معاون علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی خوزستان گفت: این کارگاه های تخصصی در بخش نانوتکنولوژی، نفت و گاز، محیط زیست، اطلاعات و ارتباطات و فناوری نرم و فرهنگی برای دانشجویان نخبه خوزستانی تعریف شده است.

وی اظهار داشت: محصولات دانشجویان نخبه مورد حمایت این معاونت است و در حوزه فرهنگی و فناوری نرم اقداماتی صورت گرفته است که به زودی محصولات فرهنگی تولیدی ارائه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج دانشجویی از خوزستان،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه