اخبار داغ

مسئول اسبق بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری:

امروز هر ضربه‌ای به جمهوری اسلامی ضربه به اسلام است

امروز هر ضربه‌ای به جمهوری اسلامی ضربه به اسلام است
دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی درصدد ضربه به جمهوری اسلامی است و با این ضربه به فکر تخریب اسلام است. مقصد و هدف نهایی دشمن، تغییر در باورها و رفتار ملت‌ها و مسئولین حکومت‌هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از چهارمحال و بختیاری؛ فریدون طاهری، کارشناس مسائل سیاسی صبح امروز در جمع کارکنان و مسئولین حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج دانشجویی استان اظهار داشت: دشمنان همواره از صدر اسلام تا به امروز تلاش داشته‌اند تا با نفوذ فکری و سیاسی باورها و عقاید مردم را در دست بگیرند.

طاهری افزود: آنها عمدتا با دستگاه‌های تبلیغاتی قوی و رسانه‌های پر درآمد خود در پی همراه ساختن مخاطبان با خویش هستند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: مقصد و هدف نهایی دشمن، تغییر در باورها و رفتار ملت‌ها و مسئولین حکومت‌هاست و در عمق این مبحث بیشتر بر جاماندگان از نظام ها و انقلاب ها بخصوص در کشور ما نفوذ دارند.

طاهری گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) داروی شفابخش انقلاب اسلامی در تمامی زمینه‌ها را حاکم کردن گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف عنوان می کنند و یکی از وظایف اصلی دانشجوی انقلابی، ترویج انقلابی گری است.
 
وی بیان داشت: پشتیبانی از انقلاب اسلامی ضرورت بالایی دارد و غفلت از آن برای کشور گران تمام می‌شود.

مسئول اسبق بسیج دانشجویی استان تصریح کرد: مبارزه با استکبار، حفظ ارزش‌های انقلابی و اسلامی، تغییر در باورها و رفتار ملت‌ها، پایبندی به ارزش‌ها، حمایت از مستضعفان و شناخت منظومه فکری مشخص در باره انقلاب اسلامی را از راهکارهای انقلابی‌گری دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از چهارمحال و بختیاری؛ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
انتهای پیام/
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه