اخبار داغ

در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد؛

4 کشور عربی برای داعش خودروهای "تویوتا" را خریداری کرده اند

4 کشور عربی برای داعش خودروهای "تویوتا" را خریداری کرده اند
خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: نتایج پژوهشی که شرکت تویوتای ژاپن در خصوص منابع تامین هزاران خودرو برای داعش مشخص نشان می دهد، 4 کشور عربی این خودروها را به سازمان تروریستی داعش سپرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   عصردیلم، خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: نتایج پژوهشی که شرکت تویوتای ژاپن در خصوص منابع تامین هزاران خودرو برای داعش مشخص نشان می دهد، 4 کشور عربی این خودروها را از شرکت تویوتا خریداری کرده و آنها را به سازمان تروریستی داعش سپرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  عصردیلم,

با آغاز حملات روسیه نشانه های حمایت عربستان، قطر و امارات از داعش در حال آشکار شدن است. ارتش سوریه بعد از تصویربرداری از خودروهای داعش در سوریه، تصاویر گرفته شده را به شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن ارسال کرد. ارتش سوریه این خودروها را در جنگ با داعش به غنیمت برده است.

,

در این راستا روزنامه "الوحده" سوریه از یک منبع آگاه اعلام کرد، دو دولت روسیه و سوریه از شرکت تویوتا گزارش اولیه ای از خودروهای داعش دریافت کرده اند. در این گزارش آمده است: یک شرکت وارداتی سعودی 22500 خودرو از این شرکت خریداری کرد است. و یک شرکت قطری 32000 خودرو، امارات 11650 خودرو و ارتش اردن نیز 4500 خودرو از طریق یک بانک سعودی خردیداری کرده اند و اکنون همه این خودروها نزد داعش می باشد.

,

تعداد همه خودروهای تویوتایی که نزد داعش می باشد بیش از 60 هزار خودرو می باشد و همگی چهارچرخ دو کابین می باشند.

,

با وجود اینکه مقامات آمریکایی اعلام کرده بودند در حال تحقیق در زمینه چگونگی دسترسی داعش به تعداد زیاد خودرو می باشند، اما بعضی از کارشناسان اعلام کردند آمریکا خود نیز صدها خودرو برای داعش در سوریه ارسال کرده است، این درحالی است که تویوتا تاکید کرد، این شرکت از سال 2012 فروش خودرو به سوریه را تعلیق کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه