اخبار داغ

ادعای کارشناس امنیت امریکا درباره ایران:

ایران مسئول حملات سایبری اخیر به آمریکا است

ایران مسئول حملات سایبری اخیر به آمریکا است
پایگاه "ارم نیوز" نوشت: "جان دیوید مکافی" کارشناس برجسته امنیت اطلاعات آمریکا گفت: حملات سایبری روز جمعه که سایت های رسمی و مهمی را در آمریکا مورد هدف قرار داد، توسط هکرهای ایرانی صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   عصردیلم، پایگاه "ارم نیوز" نوشت: "جان دیوید مکافی" کارشناس برجسته امنیت اطلاعات آمریکا گفت: حملات سایبری روز جمعه که سایت های رسمی و مهمی را در آمریکا مورد هدف قرار داد، توسط هکرهای ایرانی صورت گرفته است. وی با متهم کردن روسیه به انجام این حملات سایبری مخالفت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  عصردیلم,

جان مکافی که یکی از برنامه نویسان معروف آمریکا به شمار می رود افزود: بر خلاف تصور که روسیه به حمله سایبری به سایت های آمریکایی متهم می شود، دلایل نشان می دهد که نفوذ به سایت کمیته ملی تابع حزب دمکرات آمریکا توسط هکرهای ایرانی صورت گرفته است و روسیه مسئول حملات سایبری اخیر به آمریکا نیست.

,

وی همچنین تصریح کرد: ایرانی ها تمایل دارند ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود زیرا اعتقاد دارند سیاست های ترامپ عدم ثبات در ایالات متحده را به همراه خواهد داشت. به همین دلیل این جنگ سایبری را به راه انداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه