اخبار داغ

صندوق فرهنگیان مقر غارت بیت‌المال شده است

صندوق فرهنگیان مقر غارت بیت‌المال شده است
فعالان سیاسی و نمایندگان مجلس می گویند دولت در اقدامی انتخاباتی با تغییر فوری فانی پس از افشای اختلاس 8 هزار میلیاردی از صندوق ذخیره فرهنگیان و ادعای ترمیم کابینه می‌خواهد قضیه اختلاس را ماله‌کشی و پرونده فساد صندوق ذخیره فرهنگیان را پنهان کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اختلاس 8 هزار میلیارد تومانی از صندوق ذخیره فرهنگیان در حالی صورت گرفت که اختلاس انجام شده سبب بهت و تعجب همه شد، چرا که انتظار همگان از صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان یک مجموعه‎حل مشکلات اقتصادی فرهنگیان است. هنوز همه در شوک این اختلاس بزرگ بودند که خبر تغییر وزیر آموزش و پرورش نیز به گوش رسید. استعفایی که فعالان سیاسی آن را  یک نوع سیاسی‌‌کاری می دانند و معتقدند  دولت با این اقدام نمی‌تواند قانون را دور بزند و دولت و کابینه‌اش باید در برابر قانون نسبت به آنچه انجام داده‌ اند پاسخگو باشند. برخی از فعالان سیاسی معتقدند که دولت روحانی با تغییر وزیر آموزش و پرورش پیش‌دستی کرده و فرار رو به جلو انجام داده است تا پرونده فساد مالی و اقتصادی صندوق ذخیره فرهنگیان محفوظ و پنهان بماند و در ماه‌های پایانی سکانداری مملکت، مانعی برای کاهش رأی در زمان انتخابات پیش‌رو و آینده نباشد.

,

*رئیس جمهور به جای مبارزه با فسادکاران، وزیر را مجبور به استعفا کرد 

, *رئیس جمهور به جای مبارزه با فسادکاران، وزیر را مجبور به استعفا کرد , *رئیس جمهور به جای مبارزه با فسادکاران، وزیر را مجبور به استعفا کرد ,

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان در گفت‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان، گفت: در صندوق ذخیره فرهنگیان 8 هزار میلیارد تومان اختلاس شده است و رئیس جمهور به جای رسیدگی سریع و مبارزه با فسادکاران، وزیر را مجبور به استعفا کرد. 

,

محسن عادلی‌نژاد با اشاره به لزوم مبارزه با فساد اقتصادی برای برقراری عدالت اجتماعی، تاکید کرد: در صندوق ذخیره فرهنگیان 8 هزار میلیارد تومان فساد شده است و رئیس جمهور به جای رسیدگی سریع و مبارزه با فسادکاران وزیر را مجبور به استعفا کرد تا به همگان اثبات شود که دولت به دنبال حل مشکلات اقتصادی مردم نیست و ماندن در قدرت را به همه چیز ترجیح می‌دهد.

,

وی ادامه داد: در این سه سال مشخص شده که برای از مسؤولان اعتقادی به توان داخلی نداشته و تنها به دنبال مذاکره با دیگر کشورها هستند و ناتوانی در حل مشکلات اقتصادی را با سرگرم کردن مردم در مسائل بی اهمیت همچون کنسرت سر می‌پوشانند.

,

عادلی‌نژاد تصریح کرد: مجلس و قوه قضائیه باید با جدیت تمام به فساد صندوق ذخیره فرهنگیان رسیدگی کنند و با مقابله‌ای جدی و قانونی راه را بر فساد دوباره در کشور ببندند.

,

*دولت مردم را به تمسخر گرفته است

, *دولت مردم را به تمسخر گرفته است, *دولت مردم را به تمسخر گرفته است,

دبیر حزب مؤتلفه اسلانی استان قزوین با بیان اینکه دولت در نظرخواهی مردم از وزرای پیشنهادی آن‌ها را به تمسخر گرفته است، گفت: دولت تدبیر و امید پاسخگوی فساد مالی باشد.

,

محمدحسین شفیعی‌ها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به استعفای سه وزیر دولت اظهار داشت: تغییرات ظاهری وزرا در جامعه بازتاب‌هایی را به همراه داشته و انتظار مردم برای بهبود کابینه و تغییر وزرا بیشتر در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی بوده است.

,

وی عنوان کرد: در دولت تدبیر و امید که به عنوان دولت پاک‌دستان تلقی می‌شود، کمبودهایی از جمله گرفتاری‌های عمیق موجود در بین فرهنگیان و فساد مالی و اقتصادی در صندوق ذخیره فرهنگیان مشاهده می‌شود که البته در صورت استیضاح وزیر آموزش و پرورش مسائل پشت پرده این فساد باز و روشن می‌شد.

,

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان قزوین اضافه کرد: دولت روحانی با تغییر وزیر آموزش و پرورش پیش‌دستی کرده و فرار رو به جلو انجام داده است تا پرونده فساد مالی و اقتصادی صندوق ذخیره فرهنگیان محفوظ و پنهان بماند و در ماه‌های پایانی سکانداری مملکت، مانعی برای کاهش رأی در زمان انتخابات پیش‌رو و آینده نباشد.

,

*دست‌اندازی به حقوق فرهنگیان خیانت است

, *دست‌اندازی به حقوق فرهنگیان خیانت است, *دست‌اندازی به حقوق فرهنگیان خیانت است,

 نماینده مردم نهاوند در مجلس نیز با بیان اینکه اختلاس در صندوق ذخیره ارزی فرهنگیان ربطی به دولت قبل ندارد گفت: یک عده خائن به حقوق فرهنگیان دست‌اندازی کرده‌اند که باید این مبلغ با حمایت مجلس به صندوق بازگردد.

,

حسن بهرام‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، در خصوص فساد مالی در صندوق ذخیره ارزی فرهنگیان اظهار کرد: در حال حاضر مجلس با رأی همه نمایندگان رأی بر تحقیق و تفحص داده و در این خصوص ورود پیدا کرده است.

,

وی با تأکید بر اینکه مجلس به وظیفه خود در این زمینه عمل می‌کند، افزود: وظیفه ذاتی مجلس این است که از ساز و کارهای خود در رفع موارد این چنینی استفاده کند تا حقوق ملت پایمال نشود.

,

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر اینکه مبلغ اختلاس شده باید به صندوق بازگردد، گفت: 8 میلیارد تومان پول کمی نیست و این حق قشر زحمتکش فرهنگیان است که باید پس از استرداد به صندوق بازگردد.

,

وی با بیان اینکه فرهنگیان قشر زحمتکش و تأثیرگذاری هستند، افزود: فرهنگیان با وجود حقوق ناچیز خود، با همه توان در راستای توسعه فرهنگی، علمی و زیربنایی کشور تلاش می‌کنند بنابراین نباید در بروز چنین فساد مالی سکوت شود.

,

بهرام‌نیا یادآور شد: یک عده خائن به حقوق فرهنگیان دست‌اندازی کرده‌اند که باید این مبلغ با حمایت مجلس به صندوق بازگرانده شود و متخلفان به سزای خود برسند.

,

*دولت در مبارزه با فساد نمره قبولی نمی‌گیرد

, *دولت در مبارزه با فساد نمره قبولی نمی‌گیرد, *دولت در مبارزه با فساد نمره قبولی نمی‌گیرد,

دبیر جبهه رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان بیان داشت: دولت در مبارزه با فساد نمره قبولی کسب نمی‌کند و متاسفانه در برخی مواقع با فساد همراهی کرده است. 

,

حسین عبادتی اظهار کرد: اگر واقعا هدف دولت از تغییرات اخیر، عمل کردن به مطالبات است، باید با اختلاس 8 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان برخورد کند.

,

وی با اشاره به اینکه اختلاس انجام شده محل تعجب بود که سبب بهت همه شد، تصریح کرد: از صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان یک مجموعه‎ انتظار می‎رود که در راستای مشکلات اقتصادی فرهنگیان اقدام کند، در حالی که شنیده‎ایم فیش‏‎های چند صد میلیونی در شرکت‎های زیر مجموعه صندوق ذخیره پرداخت شده است.

,

دبیر جبهه رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه زمانی یک عده‎ای اختلاس 3 هزار میلیاردی را مطرح می‎کردند، اضافه کرد: مگر صندوق ذخیره فرهنگیان چیست که از آن اختلاس 8 هزار میلیارد تومانی شود و دولت هم هیچ عذرخواهی نکرده است.

,

*استعفای فانی برای سرپوش گذاشتن بر فساد مالی وزارت آموزش و پرورش بود

, *استعفای فانی برای سرپوش گذاشتن بر فساد مالی وزارت آموزش و پرورش بود, *استعفای فانی برای سرپوش گذاشتن بر فساد مالی وزارت آموزش و پرورش بود,

حسن‌نژاد نماینده مردم مرند در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش رأی خیزترین حوزه بوده و بیشتر فرهنگیان از آقای فانی ناراضی بوده‌اند، ادامه داد: فساد گسترده مالی در این وزارتخانه جای هیچگونه دفاعی باقی نمی‌گذارد پس آقای فانی باید عزل شده تا رضایت فرهنگیان جلب شود.

,

*استعفای اجباری فانی سرپوش گذاشتن بر اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان است

, *استعفای اجباری فانی سرپوش گذاشتن بر اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان است, *استعفای اجباری فانی سرپوش گذاشتن بر اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان است,

دبیر جامعه اسلامی فرهنگیان کردستان نیز گفت: استعفای اجباری وزیر آموزش و پرورش برای ترمیم کابینه نیست بلکه به نوعی سرپوش گذاشتن بر بحث اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان است.

,

عباس حسین‌پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، کنار رفتن فانی از تصدی وزارت آموزش و پرورش را استعفای اجباری خواند و اظهار کرد: اگر آقای فانی در جلسه استیضاح مجلس حاضر می‌شد آبروی دولت می‌رفت و به خاطر همین فانی را مجبور به استعفا کردند تا بر این قضیه سرپوش بگذارند.

,

وی تصریح کرد: دولت می‌خواهد با تغییر وزرا قضایای پیش‌آمده و به خصوص اختلاس 8 هزار میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان را ماله‌کشی کند اما مردم به جزئیات تمامی مسائل آگاهی دارند.

,

دبیر جامعه اسلامی فرهنگیان کردستان همچنین افزود: جامعه فرهنگیان از نمایندگان مجلس می‌خواهند تا کسانی را که چنین جرمی مرتکب شده‌اند، زیر سوال ببرند و احقاق حق کنند.

,

حسین‌پناهی تصریح کرد: پنج درصد حقوق فرهنگیان و معلمان که در صندوق ذخیره فرهنگیان پس‌انداز می‌شود، امانت است اما دولت تدبیر و امید به خوبی امانتداری نکرد و نیاز است که تا رسیدن به نتیجه و رسوا شدن خیانت‌کنندگان به امانت فرهنگیان در صندوق ذخیره فرهنگیان پیگیری شود.

,

وی خاطرنشان کرد: در حالی که نایب رئیس صندوق ذخیره فرهنگیان همانند آقای فانی باید پاسخگوی اختلاس در این صندوق باشد، این فرد به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش معرفی می‌شود.

,

*برکناری فانی به خاطر ترس دولت از آبروریزی در جلسه استیضاح بود 

, *برکناری فانی به خاطر ترس دولت از آبروریزی در جلسه استیضاح بود , *برکناری فانی به خاطر ترس دولت از آبروریزی در جلسه استیضاح بود ,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه فانی با تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان مخالف بود، گفت: دولت فانی را برکنار کرد تا ابعاد این قضیه افشا نشود و در انتخابات آینده ریاست جمهوری کشور این دولت آسیب نبیند.

,

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدباقر عبادی در ارتباط با اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان، اظهار داشت: پیگیری این موضوع با رأی اعضای مجلس در مورد تحقیق و تفحص در صندوق ذخیره فرهنگیان امضا شد.

,

وی ادامه داد: فانی وزیر سابق آموزش و پرورش با این تحقیق و تفحص مخالف بود اما در عین حال مستندات و مطالبی داشتیم که بسیار نگران‌کننده بود بنابراین این امر در کمیسیون به رای گذاشته شد و با اکثریت آراء با آن موافقت شد.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: قبل از رأی آوردن تحقیق و تفحص در مورد این موضوع هنوز مسأله خاصی افشا نشده بود اما با امضای این امر دستگیری‌های عوامل فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان آغاز شد و مشخص شد مشکلات متعددی وجود داشته است.

,

عبادی در مورد استیضاح فانی وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: اگر این استیضاح انجام می‌گرفت بسیاری از مسائل صندوق ذخیره فرهنگیان روشن می‌شد و دولت آسیب جدی می‌دید و فرهنگیان نسبت به دولت بدبین می‌شدند برخی‌ها تمام تلاش خود را کردند که امر محقق نشود.

,

وی ادامه داد: دولت آقای فانی را برکنار کرد تا ابعاد این قضیه افشا نشود و در رأی‌گیری آینده ریاست جمهوری کشور این دولت آسیب نبیند.

,

* صندوق فرهنگیان به مقر غارتگران بیت‌المال تبدیل شده است

, * صندوق فرهنگیان به مقر غارتگران بیت‌المال تبدیل شده است, * صندوق فرهنگیان به مقر غارتگران بیت‌المال تبدیل شده است,

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: صندوق فرهنگیان قرار بود امیدی برای آینده یک میلیون نفر فرهنگی با حقوق ناچیز باشد اما به مقر غارتگران بیت‌المال تبدیل شده است.

,

امیر خجسته، در خصوص روند پیگیری مجلس در رابطه با فساد صندوق ذخیره فرهنگیان، اظهار کرد: در مجلس نهم و دهم نظارت به دقت و قدرت پیگیری شد تا مجلس در این خصوص به ویژه در برخورد با مفاسد اقتصادی و سیاسی و... جدی وارد شود.

,

وی با بیان اینکه 8 هزار میلیارد تومان از صندوق ذخیره فرهنگیان سوء استفاده شده، یادآور شد: در این صندوق هیأت مدیره فامیلی تشکیل داده‌اند و پسر، داماد، خواهرزاده و... به کار گرفته شد.

,

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ادامه داد: حتی همسر دوم نیز نقش آفرینی کرده و اتفاقات پیچیده‌ای رخ داده که ما ورود کردیم و موجی از عاملان دستگیر شده و تعدادی نیز در آستانه دستگیری هستند.

,

وی با بیان اینکه این صندوق، قرار بود امیدی برای آینده یک میلیون نفر فرهنگی، قشر مظلوم جامعه با حقوق ناچیز باشد اما به مقر غارتگران بیت‌المال تبدیل شده است، افزود: آنها به فرهنگیان ما هم رحم نکرده‌اند که ما نیز به آنها رحم نخواهیم کرد.

,

خجسته با بیان اینکه نمایندگان مجلس وارد شده و از تمام دستگاه‌های نظارتی نیز می‌خواهیم قصور نکنند، اضافه کرد: فشارهای سیاسی و افراد ذی‌نفوذ نباید در دستگاه‌های نظارتی اثر بگذارند که به محض اطلاع با آنها برخورد خواهیم کرد.

,

*استعفای فانی نافی پاسخگویی در مورد صندوق ذخیره فرهنگیان نیست

, *استعفای فانی نافی پاسخگویی در مورد صندوق ذخیره فرهنگیان نیست, *استعفای فانی نافی پاسخگویی در مورد صندوق ذخیره فرهنگیان نیست,

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس با بیان اینکه استعفای فانی نافی پاسخگویی در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان نیست، تاکید کرد: فانی باید در مورد عملکردش در زمینه صندوق ذخیره فرهنگیان پاسخگو باشد، هرچند افرادی اکنون باید در مورد این صندوق به مردم پاسخ بدهند.

,

علوی اظهار کرد: این افراد و خانواده‌هایشان که می‌آیند و خیمه می‌زنند باید در برابر این اقداماتی که انجام داده‌اند پاسخگو باشند و فانی نیز باید تا زمانی که مسوولیتی در این راستا داشته است نسبت به آنچه انجام داده پاسخ دهد.

,

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس گفت: اگر این استعفا حتی یک نوع سیاسی‌‌کاری باشد قانون را نمی‌توانند دور بزنند و باید در برابر قانون نسبت به آنچه انجام داده‌اند پاسخگو باشد و با استعفا و رفتن از وزارت آموزش و پرورش نمی‌توانند از این مهم شانه خالی کنند.

,

*معرفی اختلاس‌کنندگان صندوق ذخیره فرهنگیان به مردم 

, *معرفی اختلاس‌کنندگان صندوق ذخیره فرهنگیان به مردم , *معرفی اختلاس‌کنندگان صندوق ذخیره فرهنگیان به مردم ,

نماینده مردم کلیبر و هوراند در مجلس نیز خواستار معرفی اختلاس‌کنندگان صندوق ذخیره فرهنگیان به مردم شد و گفت: فعالیت‌های اقتصادی با پول‌های صندوق ذخیره فرهنگیان بر خلاف اصول فعالیت‌های اقتصادی بوده است. 

,

قلی‌ الله‌قلیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به فساد 8 هزار میلیارد تومانی صندوق فرهنگیان اظهار کرد: اخیرا در زمینه اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان خبر حاکی از دستگیری مدیرعامل این صندوق بوده است.

,

وی با بیان اینکه قبلا در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان مشکلاتی وجود داشت، افزود: مجلس نیز برای بررسی این مشکل طرح تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان و استیضاح وزیر آموزش و پرورش را مطرح کرد که از این رو شکایتی نیز از مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان انجام گرفته و پرونده به قوه قضائیه فرستاده شده است.

,

نماینده مردم کلیبر در مجلس با اشاره به اینکه مسوولیت صندوق ذخیره فرهنگیان بر عهده وزارت آموزش و پرورش است، گفت: طبق قانون مصوب شده حق و حقوق قانونی و شخصی این صندوق برای  افرادی است که در اینجا سهامدار بوده و پول خود را ذخیره کرده‌اند.

,

وی افزود: بنده به عنوان فردی که سال‌ها در آموزش و پرورش بوده‌ام، اطلاع از این موضوع دارم که فعالیت‌های اقتصادی با پول‌های صندوق ذخیره فرهنگیان بر خلاف اصول فعالیت‌های اقتصادی بوده است.

,

الله‌قلیزاده تصریح کرد: صاحبان این سهام سالیان سال است که پول و سرمایه خود را در این صندوق ذخیره کرده‌اند تا هم فعالیتی در زمینه چرخه اقتصادی جامعه داشته باشند و هم در کنار این فعالیت‌ها صاحبان سود سال به سال سودی دریافت کنند و این اتفاق نه تنها تا به امروز اتفاق نیفتاده بلکه منجر به ایجاد یکسری مشکلات و تخلفات شده که در حال بررسی بوده نتایج به صورت جمع‌بندی شده در اختیار همه قرار خواهد گرفت.

,

نماینده مردم کلیبر و هوراند خواستار معرفی متخلفان این صندوق به افکار عمومی شد.

,

*زنجانی از پولدارها اختلاس کرد و برخی از معلمان بی‌نوا 

, *زنجانی از پولدارها اختلاس کرد و برخی از معلمان بی‌نوا , *زنجانی از پولدارها اختلاس کرد و برخی از معلمان بی‌نوا ,

مسؤول سیاسی بسیج دانشگاه‌های تهران گفت: فاجعه اختلاس وزارت آموزش و پرورش با بازی سیاسی به محاق نمی‌رود. 

,

مجتبی ثابتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به تدبیر رئیس‌جمهور در حوزه آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: بعد از 3/5 سال در این حوزه تدبیر به خرج داد و تمام مطالبات معیشتی را به یک بازی سیاسی تبدیل کرد که نشان می‌دهد آقای رئیس جمهور بازیگر قهاری در بازی‌های‌ سیاسی است هر چند در حوزه دیپلماسی بین‌الملل این تدبیر را ندیدیم.

,

وی گفت: مساله مهم این است در زمانی که طرح پاسخگویی وزیر آموزش و پرورش در خصوص نگرانی‌ها و نابسامانی و پاسخگویی پیرامون بزرگترین فساد کشور آن هم از صندوقی که ذخیره فرهنگیان مستضعف و زحمت‌کش بود و باید فانی پاسخگو باشد و رسانه‌ها از دست داشتن نزدیکان آن‌ها در این فساد آگاه شوند، در یک اقدام کاملا عجیب استعفای معزولانه وزیر انجام می‌شود.

,

وی گفت: این فعل سیاسی کارانه توانست عرصه پاسخگویی را به یک فرصت برای دولت تبدیل کند.

,

ثابتی افزود: تفاوتی که بابک زنجانی سه هزار میلیارد تومانی با فانی و غندالی در میزان و حجم اختلاس دارد از این قرار است که بابک زنجانی اگر هم اختلاس کرد از صندوق فرهنگیان و افراد کم درآمد نبود بلکه از شبکه‌های نفتی اختلاس کرد هر چند که هر دو باید به مجازات لازم برسند اما اگر قرار بر مجازات است جرم این آقایان بیشتر است.

,

*استعفای وزیر آموزش و پرورش ربطی به صندوق ذخیره فرهنگیان ندارد

, *استعفای وزیر آموزش و پرورش ربطی به صندوق ذخیره فرهنگیان ندارد, *استعفای وزیر آموزش و پرورش ربطی به صندوق ذخیره فرهنگیان ندارد,

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان قرار نبوده هزینه‌های آموزش پرورش را بپردازد و یا اینکه پاداش و هزینه پایان دوره بازنشستگان را پرداخت کند، تصریح کرد: چه استیضاح مجلس از فانی چه استعفای وی یک نتیجه را در برداشت و آن این بود که فانی وزیر آموزش و پرورش نباشد.

,

مصری استعفای فانی را دلیل ناتوانی شخص وزیر ندانست و ادامه داد: فانی سوابق گسترده و زیادی در مدیریت‌های مختلف در آموزش و پرورش دارد، ولی انتظارات و توقعات فرهنگیان که عمده مطالبات آن‌ها ملی بود را نمی‌توانست برآورده کند، به‌ خاطر اینکه اعتباراتی که وزیر آموزش و پرورش درخواست می‌کرد در اختیارش نبود.

,

وی به نارضایتی بدنه آموزش و پرورش نسبت به شرایط موجود اشاره کرد و گفت: با توجه به انتخابات ریاست جمهوری در چند ماه آینده این نارضایتی‌ها باید حل و فصل می‌شد و تغییراتی که ایجاد شد در راستای این مسئله بود که کاستی‌ها و ناکارآمدی‌های آموزش و پرورش به عهده شخص فانی بیفتد و دامن دولت یازدهم را نگیرد.

,

 

,

منبع:فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه