اخبار داغ

فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد؛

کشف 630 میلیون ریال کالای قاچاق در میاندوآب/ دستگیری چهار قاچاقچی

کشف 630 میلیون ریال کالای قاچاق در میاندوآب/ دستگیری چهار قاچاقچی
فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با هوشیاری کارکنان منطقه انتظامی میاندوآب در یک هفته گذشته، در مجموع 630 میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: ماموران فرماندهی انتظامی میاندوآب در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، در عملیات های جداگانه ای اقدام به کشف و ضبط انواع کالای قاچاق در این شهرستان کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در راستای اجرای این طرح انواع کالای قاچاق شامل لوازم خانگی خارجی، سیگار خارجی و تنباکوی قلیان، قطعات خودرو و لباس خارجی از قاچاقچیان کشف شد.

,

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی مجموع کالاهای کشف شده 630 میلیون ریال است، گفت:  در این زمینه چهار نفر دستگیر، دو دستگاه خودروی سنگین و دو دستگاه خودروی سبک نیز توقیف و مراتب پس از تشکیل پرونده و صورت جلسه به مراجع قضایی ارسال شد.

,

شیخ نژاد تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت‌های این فرماندهی بوده  و هست و  پلیس با شماره تلفن 110 آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی و همکاری مردم در زمینه برخورد قاطع با برهم‌زنندگان امنیت جامعه است.

,


انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه