اخبار داغ

در سفر روحانی به اراک

حاشیه های پر رنگ تر ازمتن حضور رئیس جمهور در استان مرکزی+تصاویر

حاشیه های پر رنگ تر ازمتن حضور رئیس جمهور در استان مرکزی+تصاویر
استقبال مردم استان مرکزی از رئیس جمهور به نوع خود بی نظیر بود و می توان گفت بیش از ۶۰ درصد حضار در ورزشگاه شهدای ۵ مرداد اراک را دانش آموزان تشکیل می دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛رئیس جمهور  صبح امروز در ورزشگاه ۵ مرداد اراک برای سخنرانی در بین مردم استان مرکزی حاضر شد و این دیدار در حالی انجام شد که مردم استان مرکزی استقبال کمرنگی را از دولت یازدهم داشتند و گفتنی است  بیش از ۶۰ درصد حضار را دانش آموزان تشکیل داده بودند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

اما امروز فرصت خوبی برای دانش آموزان استان مرکزی به شمار آمد چرا که  حضور دانش آموزان هم در ورزشگاه  به دورهمی های دوستانه انجامید و به نظر می رسید که به دستور گروهای آموزشی و به دور از میل و رغبت به این ورزشگاه آمده بودند .

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

گفتنی است کل ناوگان اتوبوسرانی شهر اراک در اختیار مدارس برای حمل و نقل دانش آموزان از مدرسه به ورزشگاه شهدای ۵ مرداد قرار گرفته بود. این مسئله آنقدر پر رنگ بود که شهروندان اراکی برای انجام امور روزمره خود در مرکز شهر با مشکل تردد به دلیل عدم وجود ناوگان حمل و نقل عمومی کافی مواجه شدند.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

پایه صنعت کشور چرا بیش از سه سال مورد توجه قرار نگرفت؟

, پایه صنعت کشور چرا بیش از سه سال مورد توجه قرار نگرفت؟,

دکتر روحانی رئیس جمهور امروز در جمع مردم استان مرکزی از استان مرکزی به عنوان پایه صنعت در کشور یاد کرد، اما چرا استان مرکزی به عنوان ۳۲ استان برای سفر ریاست جمهوری انتخاب شد که این خود جای سوال دارد که چرا پایه و قلب صنعت ایران با تمام مشکلاتی که گریبانگیر صنایع استان بوده و سبب تعطیلی بیش از ۳ هزار واحد تولیدی آن شده ، بیش از سه سال مورد بی توجهی قرار گرفته است در حالی که یکی از شعارهای دولت توسعه و رونق اقتصادی بود و قرار بود پس از برجام چرخ سانتریفیوژها و معیشت مردم با هم بچرخد،شاید مردم خبر از چرخ سانتریفیوژها نداشته باشند اما چرخ معیشتشان بدجوری لنگ می زند،خصوصا خانواده هایی امرار معاششان از طریق فعالیت در صنایع استان مرکزی است و ۲۲ ماه است که حقوق نگرفته اند.

,

صنایع استان هم امروز نتوانستند درد دل خود را به گوش رئیس جمهور برسانند

, صنایع استان هم امروز نتوانستند درد دل خود را به گوش رئیس جمهور برسانند,

کارکنان صنایع استان مرکزی که چند سالی است با بحران مواجه اند و اعتراضات مختلفشان در استان تاکنون راه به جایی نبرده و حقوق ضایع شده شان را احقاق نکرده است نیز برای رساندن صدای اعتراض خود به گوش رئیس جمهور و هیئت همراه به این مراسم آمده بودند.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

در این دیدار اعضای صنایع استان نظیر شرکت آونگان و شرکت هپکو با پرچم ها و دست نوشته های اعتراضی خود  نسبت به دریافت نکردن حقوق چند ماهه خودشان وارد میدان دیدار با رئیس جمهور شده بودند که متاسفانه  یکی از کارکنان شرکت آونگان در جهت دفاع از حقوق خود و دیگر اعضای شرکت مورد بازخواست نیروهای هماهنگ کننده در مراسم قرار گرفت .

,

 این کارگر شرکت آونگان که بدون هیچ واکنشی و با بالاگرفتن پرچم اعتراضی خود در میان ورزشگاه حاضر شده بود بعد از چند دقیقه در حالی که مورد بازخواست عوامل نیروی انتظامی برای پائین نگاه داشتن پرچم اعتراضی خود روبه رو شد توسط نیروهای امداد و نجات در حالت  بیهوشی روی برانکارد از فضای ورزشگاه به بیرون هدایت شد .

,

 

,

, ,

 

,

گفتنی است شرکت هپکو هم با داشتن وضعیت نابه سامان وضعیت خود در صنعت امروز با پرچم دارای آرم صنعت هپکو در ورزشگاه حاضر شده بودند و این در حالی بود که پرچم کارگران این شرکت در راستای حمایت نکردن مسئولین استانی و  برخورد شدید نیروی انتظامی چند ثانیه ای یکبار در میان جمعیت نمایان و سپس پایین آورده می شد.

,

شنیده ها حاکی از آن است که قبل از ورود افراد به مجموعه ورزشگاه شهدای ۵ مرداد (محل سخنرانی رئیس جمهور)اجازه ورود هیچ بنر یا دست نوشته ای به حاضران داده نمی شد و افراد با ترفندهای مختلف موفق به ورود نوشته های اعتراضی خود به ورزشگاه کردند.

,

البته برخی کارگران هم برای رساندن صدای اعتراض خود با نصب بنر در مسیر حرکت رئیس جمهور مشکل خود را به اطلاع دولت رساندند.

,

, , ,

همچنین مردم شهرستانهای استان مرکزی نیز مشکلات خود را که در سطح استانی تا کنون حل نشده است در قالب دست نوشته و بنرهایی در مراسم  سخنرانی رئیس جمهور به اطلاع دولت رساندند.

,

, , ,

ورزشگاه امروز تبدیل به کلاس نامه نگاری شده بود تا توجه و بهره گیری ازسخنان رئیس جمهور

, ورزشگاه امروز تبدیل به کلاس نامه نگاری شده بود تا توجه و بهره گیری ازسخنان رئیس جمهور,

ورزشگاه شهدای ۵ مرداد اراک صبح امروز شاهد نامه نگاری نیمی از حاضران درحضور رئیس جمهور بود ، نامه هایی که توسط نیروهای بسیج ورزشگاه جمع آوری و قرار شد که  به دست رئیس جمهور برسد؛ حال این سوال مطرح می شود طرح سامد (سامانه ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در استان مرکزی) با شماره ۱۱۱ در این میان چه نقشی دارد ؟

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

حضور رئیس جمهور درایستگاه آخر فرصتی ناب برای جمع کردن رای ....

, حضور رئیس جمهور درایستگاه آخر فرصتی ناب برای جمع کردن رای ....,

مردم می گویند :" رئیس جمهور کاری نمی کند و فقط آمده است تا با وعده وعیدهای خود برای دوره دوم ریاست خود رای جمع کند ."

,

مردم استان مرکزی با بیان اینکه اعتماد شان به دولت ضعیف شده است و امیدی به رفع مشکل اشتغال و بیکاری جوانان ندارند، اظهار داشتند :آقای روحانی خود در همایش ملی روستا و عشایر با هدف اشتغال روستاییان  که دو روز قبل برگزار شده بود گفتند " در چندسال آینده ایران با موج بیکاری روبه رو خواهد شد "

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه