اخبار داغ

سردار اشتری: ناجا در برخورد با ناهنجاری‌ها تنهاست

سردار اشتری: ناجا در برخورد با ناهنجاری‌ها تنهاست
فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی خیلی از اوقات در برخورد با آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها تنهاست، گفت: در شورای عالی فرهنگی، ۲۶ دستگاه با ۳۰۰ مصوبه در حوزه فرهنگی مسئولیت دارند که ناجا یکی از آن‌هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به‌ نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در دیدار با آیت‌الله مصباح یزدی ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: نیروی انتظامی بحمدالله یک مجموعه پر ماموریت و گسترده است که وسعت کار و پراکندگی زیادی دارد و امروز یکی از موثرترین مجموعه‌ها در نظام بخشی، آسایش و آرامش مردم محسوب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: چندی پیش در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم ایشان فرمودند نقش اصلی در امنیت را ناجا ایفا می‌کند و توصیه‌هایی داشتند که ما باید آن‌ها را جامه عمل بپوشانیم.

,

فرمانده ناجا تصریح کرد: نیروی انتظامی پاسدار ارزش‌ها و منویات امام(ره) و مقام معظم رهبری است و در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی وظیفه‌ای که بر عهده دارد انجام می‌دهد.

,

اشتری با بیان اینکه خیلی اوقات در برخورد با آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها نیروی انتظامی تنهاست، گفت: در شورای عالی فرهنگی 26 دستگاه با 300 مصوبه در حوزه فرهنگی مسئولیت دارند که ناجا یکی از آن‌هاست اما در بسیاری از موارد، نیروی انتظامی پیشتاز بوده و یا کارهای جامانده از سایر ارگان‌ها را انجام می‌دهد و بحمدالله مجموعه همکاران با روحیه جهادی و خدمتگزاری مشغول کار هستند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه