اخبار داغ

کپر نشین آبدانانی همچنان بی خانمان است+تصاویر

کپر نشین آبدانانی همچنان بی خانمان است+تصاویر
کپرنشین آبدانانی که در اثر آتش سوزی بی خانمان شده بود، وبا کمک خیرین صاحب خانه شده بود همچنان بی خانمان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آبدانان خبردر پی خبری که 12تیر امسال در سایتهای خبری مبنی بر اینکه ، که یک خانواده ۷ نفری که در حاشیه شهر آبدانان در کپری زندگی می کنند که بر اثر سهل انگاری و در حین پخت و پز غذا، پیک نیک آتش گرفته و کپر ۱۰ متری این خانواده را به آتش کشید منتشر شد.
باعث ناراحتی بسیاری از مردم آبدانان و حتی مناطقی خارج از سطح شهرستان شد که در یک حرکت خداجویانه وسایل ابتدای زندگی توسط خیرین برای این خانواده فراهم شد و یکی از ساکنین شهرستان آبدانان یک قطعه زمین به این خانواده محروم اهداء نمود و در مورخه15تیر 95 خبری در بیشتر سایتهای خبری که کپر نشین آبدانانی صاحب خانه شد منتشر گردید.

اما متاسفانه امروز مادر خانواده با حالت بسیار غمگین و حزن انگیز به سایت آبدانان خبر رجوع کرد و گفت: هنوز در زیر یک چادر و کپر زندگی می کنم.  



وی با اشاره به اینکه آقای شفیعی یکی از خیرین آبدانانی به آنها زمینی اهداء کرده است،افزود : وقتی برای ساخت و ساز خانه به شهرداری آبدانان رجوع کردم مانع تراشی های زیادی بر سر راهم بوجود آمد.

این کپر نشین آبدانانی با بیان اینکه شهرداری گفته این زمین در طرح محدود شهرداری آبدانان نیست و امکان ساخت و ساز در آن وجود ندارد،اظهار داشت : طبق گفته شهردار باید یک قطعه زمین در جای دیگر تهیه کنم تا بتوانم خانه ای در آن بسازم و وضیعت مالی که ما داریم  اجازه خرید چنین زمینی برای ساخت مسکن به ما نمی دهد.



وی گفت:یک از ساکنین شهرک هزارانی به من قول داداه که زمینش را با زمین اهداء که برای ساختن خانه داده اند تعویض کند اما باز شهردار مانع می شود حال من مانده ام با آمدن زمستان و سرما برای فرزندانم جه کاری می توانم انجام دهم .

این شخص کپر نشین که با گریه سخن می گفت تاکید کرد: بهزیستی آبدانان قرار بوده کمک کند ولی اکنون می گوید فقط در هنگام ساخت و ساز کمک می کنیم و من تا زمانی که زمین نداشته باشم چطور می توانم خانه ای بسازم.

امید است مسئولین به جای مانع تراشی برای این خانواده کپر نشین که واقعا محل زندگی آنها بسیار نامناسب است چاره ای بیاندیشند تا حداقل در زمستان سرپناهی داشته باشند.





انتهای پیام/ی

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آبدانان خبر,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه