اخبار داغ

به دنبال توهین به شهدا در تئاتر "لیلی نام تمام دختران ایران زمین است"؛

سکانس آخر؛ عزل شیخ بی بصیرت!

سکانس آخر؛ عزل شیخ بی بصیرت!
تئاتر توهین آمیز "لیلی نام تمام دختران ایران زمین است" نقش بی تدبیری مدیرکل ارشاد لرستان در تایید این تئاتر و دفاع از آن دوستداران و دلسوختگان نظام را آزرده خاطر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بیان روز، تئاتر توهین آمیز" لیلی نام تمام دختران ایران زمین است" در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان همچنان سوژه داغ رسانه ها و  فضای مجازی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیان روز,

 

,

دوران دفاع مقدس که از دوران طلایی انقلاب ملت ایران و برای نشان دادن ابعاد مختلف آن به اشکال مختلف هنری هنوز جای زیادی برای کار کردن دارد و هنرمندان ما می توانند با استفاده از ابزار هنری از قبیل شعر،داستان،فیلم،انیمیشن وتئاتر آن دوران را با تمام شیرینی ها وتلخی ها برای مخاطبان به نمایش درآوردند.

,

 

,

در ماه اخیر اتفاق تلخی در عرصه فرهنگ و هنر لرستان اتفاق افتاد که موجب رنجش مردم ولایتمدار و بابصیرت لرستان شد.

,

 

,

تئاتر که در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر لرستان بر روی سن رفت باعث شد که فرهنگ دفاع مقدس توهین شود.

,

 

,

در فتنه 88عده ای بی بصیرت که به سردستگی شیخ اصلاحات حجت الاسلام کروبی با بی احترامی به عزاداری  امام حسین(ع) و ایستادگی در مقابل ولایت ،آبروی نظام را بردند و دل ملت مومن و ولایتمدار ایران اسلامی را خون کردند.

,

 

,

حالا در لرستان عده ای تازه به دوران رسیده با اجرای تئاتر توهین آمیزی،ارزش های ما را همچون شهدا و دوران مهم دفاع مقدس را تخریب کردند ،اینجا هم شیخ بی بصیرت فرهنگ لرستان "حجت الاسلام حنان" که سابقه خوبی در مقابله با شخصیت های ارزشی نظام همچون "آیت الله علم الهدی" را دارد دست به کاری زد که دل خانواده های شهدا،ایثارگر،رزمندگان و اقشار مختلف مردم را خون کرد.

,

 

,

در حالی همه دلسوختگان نظام منتظر برخورد جدی استاندار لرستان به عنوان نماینده عالی ارشد لرستان و وزیر ارشاد با مدیرکل بودند ولی به مانند همیشه این مسئله بدون واکنش باقی ماند و شیخ همچنان بر مسند ریاست تکیه زده است.

,

 

,

نظام جمهوری اسلامی که خون شهدای زیادی پای آن ریخته شده نباید به ابزاری برای توطئه چینی دشمنان نظام تبدیل شود.

,

 

,

بر همین اساس قانون باید با مدیرکل ارشاد لرستان و عوامل برگزاری این تئاتر برخورد جدی کرده و نسبت به عزل آنها اقدام کند.

,

 

,

در حالی که وزیر ارشاد به دلیل بی تدبیری استعفا داد، پس چرا استاندار لرستان نسبت به این بی تدبیری و سهل انگاری های شیخ حنان سکوت اختیار کرده و نسبت به عزل این مدیر حاشیه دار اقدام نمی کند؟ واقعا پشتیبان اصلی از این مدیر هتاک چه کسی یا کسانی هستند که اجازه نمی دهند این اتفاق بیافتد.

,

 

,

 به نظر می رسد که برخی از متولیان لرستان با سکوت در مقابل شیطنت های مدیرکل ارشاد لرستان برای ادامه این چنین کارهای ضد فرهنگی می خواهند کار را برای ادامه هتاکی های این شیخ بی بصیرت باز بگذارند تا هرچه می خواهد انجام دهد.

,

 

,

در واقع این میز وصندلی متعلق به نظام وملت و اگر شهدای ما خون نمی دادند امروز امثال حنان هایی نمی توانستند بر صندلی ریاست تکیه زنند و بعد هم ارزش های نظام را زیر سوال ببرند ،استاندار لرستان باید در این خصوص عزل این مدیرکل ضد ارزشی را در دستور کار قرار دهد تا آتش خشم مردم خاموش شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه