اخبار داغ

در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته کشوری؛

کاویان صاحب یک امتیاز پرحاشیه شد

کاویان صاحب یک امتیاز پرحاشیه شد
تیم فوتبال کاویان نقده که به عنوان نماینده آذربایجان غربی در رقابت های لیگ دسته 3 کشوری حضور دارد سر انجام موفق شد پس از دو بازی یک امتیاز کسب کند اما حاشیه ها از همین حالا به سراغ این تیم آمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سولدوز خبر،تیم فوتبال کاویان نقده که به عنوان قهرمان لیگ برتر آذربایجان غربی برای اولین بار موفق شده به دسته ۳ کشوری صعود کند در هفته سوم این رقابت ها عصر دیروز در ورزشگاه تختی نقده میزبان "رستگار دندی زنجان" بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سولدوز خبر,

با وجود آنکه کاویان دو بازی نخست خودش را واگذار کرده اما اسماعیل رزم مربی این تیم امیدوار بود بازیکنانش به سبب نتایج نزدیک تیمهای شرکت کننده و به مدد انگیزه و هم روحیه بالایی که دارند بتوانند این بازی را ببرند. اما مصدومیت "صمد صمدی و جلال ولیپور" دو مهاجم کاویان نقده در دو بازی قبلی کار را برای کاویانی ها سخت کرد و در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک بازی را پایان رساندند تا زنجانی ها صاحب یک امتیاز ارزشمند شوند و حالا مربی این تیم می گوید تیم برای مصاف با دهلران آماده می کند.

,

نتیجه مساوی امروز و بداخلاقی های یک کانال تلگرامی که سابقه تعمیق اختلافات قومی را دارد به "هادی باقری" بازیکن اصلی تیم کاویان باعث شد تا این بازیکن بعد بازی با زنجان تصمیم به ترک تیم کاویان بگیرد.

,

باقری متنی به سولدوز خبر ارسال کرد و نوشت: "با سلام خدمت تمامی هواداران تیم کاویان نقده بنده هادی باقری کناره گیری خودم را از تیم کاویان نقده اعلام میدارم. با آرزوی موفقیت تیم کاویان نقده"

,

هادی باقری هافبک این تیم و آنطور که مربی کاویان می گوید جزو نفرات اصلی و اسکلت تیم کاویان است.

,

اسماعیل رزم در واکنش به این مطلب به سولدوز خبر گفته است که با حمله چند نفر در فضای مجازی که معلوم نیست هویتشان چیست نباید میدان را خالی کرد.

,

وی تأکید کرد که هرگز اجازه از دست رفتن این بازیکن را نخواهد داد.

,

گفتنی است تیم کاویان به عنوان نماینده آذربایجان غربی در لیگ فوتبال دسته 3 کشور از سه بازی انجام شده فقط یک امتیاز کسب کرده و باید در هفته آینده هم میهمان تیم فجر دهلران در ایلام باشد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه