اخبار داغ

چند خبر ورزشی از کردستان/

شهرداری سنندج نماینده فوتسال ایران در جام باشگاه‌های آسیا/ برگزاری انتخابات هیئت کوهنوردی کردستان تا ساعاتی دیگر

شهرداری سنندج نماینده فوتسال ایران در جام باشگاه‌های آسیا/ برگزاری انتخابات هیئت کوهنوردی کردستان تا ساعاتی دیگر
تیم شهرداری سنندج به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در اولین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های زنان آسیا دوشنبه 3 آبان راهی کشور قزاقستان می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، نخستین دوره رقابت‎های جام باشگاه های هندبال زنان آسیا با حضور 6 تیم از روز چهارشنبه در کشور قزاقستان آغاز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

 این رقابت ها با حضور 3 تیم از قزاقستان، یک تیم از ازبکستان، یک از تیم قطر و تیم شهرداری سنندج به نمایندگی از کشورمان ایران به مدت 7 روز برگزار می‌گردد.

,

 

,

تیم شهرداری سنندج با ترکیب سیران احمدی، دلنیا محمودی، اسرا فتاحی کردستانی، شیدا ابوالقاسمی، سمیرا علی رمایی، کژال امینی، شقایق باپیری، پریا فرجی، دنیا امانی، سیران رجبی نیا،  اسرا زندی، مژگان قهرمانی در مسابقات شرکت خواهد کرد.

,

 

,

نشمین و نسرین شافعیان سرمربی و مربی، اکرم حبیب لو و زهرا آوجیان نیز به ترتیب تحت عنوان فیزیوتراپ و سرپرست، تیم شهرداری سنندج را در مسابقات همراهی می کنند.

,

 

,

طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون هندبال، بازیکنان تیم شهرداری سنندج در اولین دیدار خود روز چهارشنبه 5 آبان به مصاف نماینده قزاقستان می روند.

,

 

,

نخستین دوره رقابت های جام باشگاه های هندبال زنان آسیا طی روزهای 5 تا 11 به میزبانی قزاقستان برگزار می شود.
 

,
,

مرحله دوم رقابت‌های لیگ دو صحرانوردی استان در مریوان پایان یافت

,

 

,

رقابت های لیگ دو صحرانوردی استان در روز جمعه 30 مهرماه به مدت یک روز در شهرستان مریوان با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

,

 

,

این رقابت ها با حضور 30 دونده از شهرستان های سنندج، مریوان، سقز و یک تیم به نمایندگی از نیروی انتظامی  در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد و دوندگان مسافت 8 کیلومتری مسابقه را پیمودند.

,

 

,

در پایان و در رده سنی جوانان سهند متاعپور از مریوان ، دانش مرادی از سنندج و ازاد باشبلاقی از سقز زودتر از دیگر شرکت کنندگان به خط پایان رسیدند و به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

,

 

,

همچنین در نتیجه رده سنی بزرگسالان طاها غفاری دونده تیم نیروی انظامی موفق شد مقام اول را بدست آورد، حامدعزتی از سنندج و کیوان صالح زاده از سقز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم این رقابت ها قرار گرفتند.

,


کسب دو نشان طلا و برنز توسط ورزشکاران کردستانی در رقابت های کشوری پاورلیفتینگ

,
,

 

,

رقابت های پاورلیفتینگ قهرمانی کشور در روزهای 26 تا 30 مهرماه در اوزان مختلف به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار شد.

,

 

,

تیم استان کردستان با 3 نماینده در این رقابت ها شرکت کرد و در پایان موفق شد دو مدال با ارزش طلا و برنز را برای استان کسب کند.

,

 

,

در رده سنی (50 الی 59 سال) مستر 2 محمدحسین کمالی در وزن 93 کیلوگرم  توانست نشان طلا را برگردن آویزد و بر سکوی اول قرار گرفت.

,

 

,

همچنین در رده سنی (40 الی 49 سال) مستر 1، کمال حسینی نیز بر سکوی سوم ایستاد و صاحب نشان برنز شد.

,

 

,

این دوره از رقابت ها به مدت چهار روز در شهرستان بجنورد برگزار شد و طی آن 410 ورزشکار از 28 استان سراسر کشور حضور داشتند.

,



اهدای خون جامعه ورزش استان کردستان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

,
,
,

 

,

جمعی از کارکنان دستگاه ورزش و جوانان، پیشکسوتان و روسای هیأت های ورزشی استان در آخرین روز هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور در پایگاه انتقال خون شهرستان شهر سنندج اقدام به اهدای خون کردند.

,

 

,

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در روز 2 آبان ماه با حضور و اهدا خون در مرکز انتقال خون شهرستان سنندج گفت: هدف از انجام این امر خداپسندانه کمک به بیماران نیازمند به خون می باشد.

,

 

,

حامد جولائی اظهار داشت، بی شک اهدا خون علاوه بر ایجاد سلامتی و شادابی برای فرد اهدا کننده، از اجر معنوی کمک به همنوع نیز برخوردار است.

,

 

,

وی در پایان از دیگر اهداف این امر خداپسندانه را نهادینه کردن فرهنگ اهداء خون در جامعه برشمرد.

,

 

,

انتخابات هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کردستان برگزار می‌شود

,


انتخابات هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کردستان با حضور رئیس فدراسیون و اعضای مجمع روز دوشنبه 3 آبان ماه رأس ساعت 9 صبح در  سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می شود.

,
,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه