اخبار داغ

قاری و کارشناس قرآنی در گفت‌وگو با دانا:

دشمن به دنبال بد نام کردن جامعه قرآنی است / می‌خواهند از قرآن چیزی جز اسم و خط آن باقی نماند

دشمن به دنبال بد نام کردن جامعه قرآنی است / می‌خواهند از قرآن چیزی جز اسم و خط آن باقی نماند
حافظ قرآن کریم و کارشناس قرآنی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا جامعه قرآنی ما را بدنام کند، گفت: می خواهند از قرآن چیزی جزء اسم و خط و رسم آن باقی نماند.
[

محمد خوش نظر، قاری و حافظ قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مورد فعالیت های قرآنی در نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) و پشتیبانی ملت ایران حول محور قرآن کریم شکل گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,



وی با بیان اینکه یکی از محوری ترین اصول در قرآن کریم محور ولایت است، گفت: این ولایت بعد از پیامبر گرامی اسلام (ص) و امامان معصوم(ع) در زمان غیبت کبری در ولایت فقیه متجلی و متبلور است.

,
,
,



این حافظ قرآن کریم و کارشناس قرآنی با تأکید براینکه امام راحل بر این اساس قیام کردند، اضافه کرد: امام با شناخت و درک اوضاع زمان انقلاب اسلامی را رهبری کردند و خداوند به وحدت و همت ایشان توفیق داد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

,
,
,



خوش نظر با اشاره به این موضوع که اساس نظام جمهوری اسلامی ایران قرآن، عترت و ولایت فقیه است، تصریح کرد: هدف انقلاب اسلامی گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه است تا احکام قرآن کریم پیاده  و حاکم شود.

,
,
,



وی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم می فرماید "حاکمیت در زمین شایسته صالحین است"، اضافه کرد: شایستگانی که از آنها یاد می شود به غیر از شجره طیبه اهل بیت(ع) و ولایت الهی نیست.

,
,
,



این حافظ قرآن کریم با تأکید بر اینکه تمام دغدغه مقام معظم رهبری پیاده سازی قرآن کریم در جامعه است، افزود: هدف صرفأ تشکیل یک حکومت با اسم جمهوری اسلامی نیست بلکه بناست که احکام و سطوح دولت و نظام و تمام اقشار مردم قرآنی شوند.

,
,
,



خوش نظر با اشاره به این نکته که دارالقرآن در کشور به نسبت نیاز جامعه کم است، تصریح کرد: فعالیت ها هم در این راستا کم شده است و باید این جریان با فعالیت بیشتر گسترش پیدا کند.

,
,
,



این کارشناس قرآنی با بیان این نکته که دشمن در تلاش است تا قرآن کریم را از صحنه بیرون کند، اضافه کرد: می خواهند از قرآن چیزی جزء اسم و خط و رسم آن باقی نماند و دشمن در تلاش است تا جامعه قرآنی ما را بدنام کند.

,
,
,



خوش نظر در خاتمه با بیان اینکه دشمن به دنبال دوری مردم از قرآن کریم است و جوانان را در تیررس قرار داده است، گفت: ما باید علاوه بر فراگیری و ترویج قرآن توجه به عمل به قرآن کریم داشته باشیم و قرآنی عمل کنیم.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه