اخبار داغ

حرکت زیبای بانوان قمی برای پیاده روی اربعین+تصاویر

حرکت زیبای بانوان قمی برای پیاده روی اربعین+تصاویر
منطقه امامزاده ابراهیم(ع) قم از مناطق محروم قم محسوب می شود اما مردم آن از زمان انقلاب و جنگ تا به امروز همواره در خط اول دفاع از اسلام و انقلاب هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت خبری ثامن؛جمعی از بانوان منطقه امامزاده ابراهیم (ع)قم به منظور سهیم شدن در پیاده روی اربعین و خدمت به زائران سید الشهد(ع) لوازم مورد نیاز زائران را اماده و به کربلا ارسال کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت خبری ثامن,

پتو،متکا، ملحفه، لباس کودک، حبوبات ودیگر اقلام مورد نیاز توسط بانوان قمی برای موکب خادمان کریمه اهل بیت(ع) تهیه شده است.

,

 منطقه امامزاده ابراهیم(ع) قم از مناطق محروم قم محسوب می شود اما مردم آن از زمان انقلاب و جنگ تا به امروز همواره در خط اول دفاع از اسلام و انقلاب هستند و بانوان این منطقه از فعال ترین ها در بخش پشتیبانی درزمان دفاع مقدس بوده اند و این روزها هم در بخش کمک های مردمی به مدافعین حرم حضرت زینب(س) فعال هستند.

,

خانم یوسفی بانوی75 ساله که مدتی محافظ همسر امام خمینی(ره) بوده و به عنوان رزمنده در جبهه حضور داشته در گفتگو با خبرنگار ثامن اظهار داشت: این چرخ خیاطی که امروز با آن برای زائران اربعین  دوخت و دوز می کنم  از زمان دفاع مقدس برای پشتیبانی دین و اسلام فعال بوده و یادگار آن دوران است.

,

جانباز دفاع مقدس گفت: همه فعالیت در راه دین و دفاع از اسلام انجام وظیفه است و امیدواریم خدا آن را از ما قبول کند.

,

 

,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه