اخبار داغ

انعکاس"زندگی در ناکجا آباد"

انعکاس"زندگی در ناکجا آباد"
در قلب پایتخت اقصادی ایران مردمانی هستند که در نا کجا آباد گذران عمر می کنند و از نام بزرگ و دهان پر کن پایتخت اقتصادی هیچ سهمی ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ در قلب پایتخت اقصادی ایران مردمانی هستند که در نا کجا آباد گذران عمر می کنند و از نام بزرگ و دهان پر کن پایتخت اقتصادی بودن هیچ چیز به آنها نرسیده است جز یک نام تو خالی که آن هم دردی را از درهایشان دوا نمی کند؛ آری اینجا ناکجا آباد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وارد خانه می شویم و کفش هایمان را در می آوریم، فضای گرم خانه به اولین چیزی که توجهمان را جلب کرد عدم وجود کولر بود!! مگر می شود در گرمای 40 درجه شهر بندرعباس بدون کولر زندگی کرد؟ اما واقعیت و شواهد به ما می گویند که آری می شود و اینجا خانواده ای زندگی می کنند که مادر خانواده 4 فرزند و پدر پیر و از کار افتاده خود را به سختی نگهداری می کند.

,

کودکان این خانه دلخوشیشان النگوهای بدلی است که پارسال از عمه شان هدیه گرفته اند و در عالم بچه گانه خودشان مسرور هستند از صدای جیلینگ جیلینگ این النگوهای بدل و اما نگرانی مادر خانواده آینده این کودکان است، مخصوصا پسرش که به خاطر شرایط نامساعد اقتصادی و قرار گرفتن در محله ای که دور تا دورشان را خلاف و بزهکاری فراگرفته است در معرض خطر انواع بزهکاریها قرار دارد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه