اخبار داغ

افزایش نگران کننده تعداد قهوه خانه ها در شهرستان بهارستان

افزایش نگران کننده تعداد قهوه خانه ها در شهرستان بهارستان
تعداد قهوه خانه ها و لژ هایی که قلیان عرضه می کنند به قدری در شهرستان بهارستان افزایش یافته است، که در تمام شهر بوی قلیان حس می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، مصرف‌کنندگان قلیان تصور می کنند که کم خطر ترین نوع دخانیات موجود در بازار قلیان است، غافل از این‌ که کشیدن هر وعده قلیان معادل صد نخ سیگار، عامل اصلی سرطان ریه و مری، پوکی استخوان و مشکلات دیگر است است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

همچنین گفتنی است که استفاده از تنباکوی میوه ای به ویژه تنباکوی دو سیب که مضر ترین و سرطانزا ترین نوع قلیان می باشد در قهوه خانه ها به شدت در حال افزایش است و بدون اینکه جوانان بدون اطلاع از آثار مخرب آن به استفاده از آن گرایش می یابند.

,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، طی ماه های گذشته و با لغو طرح پلمپ و بستن قهوه خانه ها در شهرستان بهارستان به دلیل عدم حمایت برخی نهاد ها، تعداد این مکان ها به شدت افزایش یافته است به گونه ای که در شهرک سبزدشت به تنهایی ده قهوه خانه و سه لژ که قلیان عرضه می کنند وجود دارد، که این آمار بسیار نگران کننده و خطرناک است.

, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

ghelyoon-la_0

, ghelyoon-la_0,

ناگفته نماند که این قهوه خانه ها با عرضه قلیان با قیمت بسیار پایین جوانان را به مصرف قلیان ترغیب می کنند، و بنا به گفته برخی از همین مصرف کنندگان در تنباکو ها درصد کمی مواد مخدر شیشه هم وجود دارد، تا جوانان با کشیدن آن به قلیان معتاد شده و بازار کار قهوه چی ها هر روز گرم تر شود.

,

بر طبق گفته شهروندان بهارستانی اکثر این قهوه خانه ها محدودیت سنی ندارند و حتی دانش آموزان نیز اجازه ورود به آن ها را دارند، که این یکی دیگر از عوامل نگران کننده برای خانواده ها و شهروندان است.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه