اخبار داغ

109 امین کودک IVF ای اردبیل متولد شد

109 امین کودک IVF ای اردبیل متولد شد
تعداد کودکان متولد شده "IVF ای" مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل به 109 نفر رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلانه،  با تولد محمدحسین و سیاوش با روش لقاح آزمایشگاهی (IVF)، تعداد کودکان متولد شده با این روش در این مرکز به یک‌صد و نه کودک رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلانه,

رویا گسیلی مدیر مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل در گفتگو با سبلانه، اظهار کرد: پدر و مادر محمدحسین بعد از 18 سال نازایی و ناموفق بودن درمان‌شان در سایر استان‌ها، سال گذشته برای اولین بار به مرکز درمان ناباروری قفقاز مراجعه کردند و بعد از طی مراحل درمانی و با استفاده از روش IVF، شنبه اول آبان‌ماه جاری صاحب فرزند شدند.

, سبلانه,

وی با بیان اینکه این روش به باروری در شرایط آزمایشگاهی معروف است گفت: در این روش تخمک با اسپرم در آزمایشگاه لقاح داده می‌شود و جنین حاصل تا مرحله‌ معینی در آزمایشگاه پرورش داده شده سپس از طریق گردن رحم (سرویکس) وارد رحم می‌گردد.

,

این متخصص زنان و زایمان، ادامه داد: سیاوش دومین کودک IVF ای متولد شده در مرکز درمان ناباروری قفقاز در هفته گذشته است که درمان والدین این کودک در دومین بار با استفاده از این روش موفقیت آمیز بود.  

,

گسیلی با بیان اینکه در حال حاضر چرخه کامل درمان ناباروری در مرکز درمان ناباروری قفقاز انجام می‌شود، گفت: همه تلاش پرسنل این مرکز، ارائه پاسخی شایسته و رضایت‌بخش به اعتماد مراجعان است که با امید فراوان برای برخورداری از نعمت فرزند به این مرکز مراجعه می‌کنند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه