اخبار داغ

سخنگوی فراکسیون امید در گفت‌وگو با دانا:

دولت ترمیم کابینه را ادامه دهد/انتظار فراکسیون امید برای تغییرات گسترده در کابینه/ نماینده های فراکسیون در شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان به زودی انتخاب می‌شوند

دولت ترمیم کابینه را ادامه دهد/انتظار فراکسیون امید برای تغییرات گسترده در کابینه/ نماینده های فراکسیون در شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان به زودی انتخاب می‌شوند
بهرام پارسایی در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم تغییر وزرایی که جزء بدنه اقتصادی دولت محسوب می‌شوند و در اقتصاد کشور تاثیرگذار هستند گفت: انتظار فراکسیون امید و مردم ایجاد تغییرات در دولت است، چون دولت کابینه‌اش را بر اساس چینش مجلس نهم انتخاب کرده است با تغییر 80 درصدی که در ترکیب مجلس دهم رخ داد، دست دولت برای ایجاد تغییرات باز شده است.
[

بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص نظر فراکسیون امید درباره وزرای پیشنهادی سوی دولت اظهار داشت: فراکسیون امید از شروع مجلس دهم منتظر تغییرات گسترده در دولت بود و سیاست اصلی فراکسیون حمایت از سیاست‌های دولت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در خصوص حمایت فراکسیون امید از افراد معرفی شده گفت: این دوستان باید در فراکسیون حاضر شوند و برنامه‌های خودشان را ارائه دهند تا بتوانیم درخصوص دادن رای اعتماد به آن‌ها تصمیم بگیریم ولی در کل موضع فراکسیون امید حمایت از سیاست‌های دولت‌ است.

,

سخنگوی فراکسیون امید مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم تغییر وزرایی که جزء بدنه اقتصادی دولت محسوب می‌شوند و در اقتصاد کشور تاثیرگذار هستند عنوان کرد: انتظار فراکسیون امید و مردم ایجاد تغییرات در دولت است، چون دولت کابینه‌اش را بر اساس چینش مجلس نهم انتخاب کرده است با تغییر 80 درصدی که در ترکیب مجلس دهم رخ داد، دست دولت برای ایجاد تغییرات باز شده است.

,

پارسایی ادامه داد: همین اقدام دولت هم در راستای مطالبات زیر مجموعه‌های مربوط به این وزارت خانه‌ها یک گام مثبتی است ولی انتظارات جامعه و فراکسیون برای تقویت دولت، اهداف و وعده‌هایی که به مردم داده است این است که ترمیم کابینه را کامل کند.

,

وی با بیان اینکه برنامه وزرای پیشنهادی مشخص می‌کند که در مجلس رای می‌آورند یا نه گفت: در جلسه روز یکشنبه بحث حضور نماینده‌ فراکسیون در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و شورای هماهنگی اصلاحات مطرح شد که اکثریت با این حضور موافق بودند.

,

سخنگوی فراکسیون امید در خصوص تعداد کاندیداها برای حضور در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: تعداد چشم‌گیری ازنمایندگان برای حضور در شورا کاندیدا شده‌اند که در اولین جلسه شورای مرکزی فراکسیون امید از طریق رای‌گیری اعضا مشخص می‌شوند.

,

پارسایی در خصوص سهم بانوان در این انتخابات گفت: الویت ما این است که جامعه زنان و بانوان همه جا حضور داشته باشند ولی در اینجا این مسئله را تفکیک نکردیم.

,

 

,

انتهای پیام/نج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه