اخبار داغ

سلطانی فر:

مشکل بیمه هنرمندان در سال 96 حل می شود

مشکل بیمه هنرمندان در سال 96 حل می شود
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: با توافق صورت گرفته بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت تعاون، کار و رفاه و امور اجتماعی؛ مشکل بیمه هنرمندان تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی و همچین هنرمندان تحت پوشش فرهنگ و ارشاد در سال آینده برطرف می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در حاشیه سفرش به تفرش در گفتگو با ندای تفرش، در خصوص بیمه هنرمندان صنایع دستی گفت: در راستی آزمایی‌هایی که با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه و امور اجتماعی انجام شد، بخشی از کسانی که استحقاق استفاده از این شرایط را نداشتند، حذف و تعداد جدیدی جایگزین شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش, ندای تفرش,

سلطانی فر اظهار کرد: دولت می بایست برای بیمه تمامی هنرمندان و کسانی که مستحق بهره مندی از این بیمه هستند؛ بیمه جدیدی را تخصیص دهد که با توجه به کمبود منابع دولتی، این کار امکانپذیر نیست.

,

وی در ادامه با یاداوری این مطلب که در گذشته فقط بخش کوچکی از راستی آزمایی‌ها و جایگزینی ها انجام شده بود؛ گفت: سازمان برنامه و بودجه قول داده که از ابتدای سال ۹۶ مشکلات موجود در زمینه بیمه هنرمندان را رفع سازد.

,

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور خاطر نشان کرد: با توافقی که بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت تعاون، کار و رفاه و امور اجتماعی؛ مشکل موجود در بیمه هنرمندان تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین هنرمندان تحت پوشش فرهنگ و ارشاد در سال آینده برطرف می شود.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه