اخبار داغ

کمک ۴۰ میلیارد ریالی به خانواده زندانیان

کمک ۴۰ میلیارد ریالی به خانواده زندانیان
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان از کمک ۴۰ میلیارد ریالی به خانواده زندانیان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن نصیری افزود: در شش ماهه نخست امسال، حدود 40 میلیارد ریال به زندانیان و خانواده های آنان کمک شده است.
وی گفت: بیش از 10 هزار نفر به مددکاران انجمن مستقر در زندان های استان تهران مراجعه کرده اند که 5300 نفر از آنان مصاحبه و مشاوره شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,

نصیری درباره پرداخت مستمری تصریح کرد:  1339 خانواده نیمه نخست امسال تحت پوشش انجمن قرار گرفته اند که مبلغ واریزی به حساب این خانواده ها یک میلیارد و 827 میلیون ریال بوده است.
وی در زمینه کمک هزینه اجور معوقه و هزینه مسکن افزود: با توجه به اینکه عمده مشکلات این خانواده ها تامین اجاره مسکن است با کمک خیران با مبلغ 502 میلیون ریال مشکل 24 خانواده زندانی مرتفع شد.

,
,

نصیری ادامه داد: با توجه به اینکه تامین هزینه های تحصیل دانش آموزان بخشی از دغدغه این خانواده هاست با مبلغ 410 میلیون ریال کمک هزینه 206 نفر از فرزندان محصل زندانیان پرداخت شد.
مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان مرکز درباره هزینه های درمان خانواده های تحت پوشش انجمن گفت: با توجه به اینکه هزینه های درمان برای این خانواده ها سنگین است انجمن در طول 6 ماهه اول سال جاری هزینه درمان 26 مددجو را به ارزش 88 میلیون ریال پرداخت کرده است.

,
,

نصیری همچنین از پرداخت کمک های غیرنقدی به خانواده های تحت پوشش خبر داد و گفت: اهداء بن و سبد کالا به 75 خانواده زندانی به ارزش 78 میلیون و 630 هزار ریال و تأمین لوازم اولیه زندگی از قبیل یخچال، تلویزیون و دیگر ملزومات به 8 خانواده به ارزش 119 میلیون ریال، خدماتی است که انجمن به صورت غیر نقدی در شش ماهه نخست سال جاری پرداخت کرده است.

,

مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان مرکز گفت: مشاوره حقوقی رایگان به 165 نفر و معاضدت قضایی به 810 مددجو و معرفی 705 خانواده به مراکز حمایتی و معرفی 1388 خانواده به کمیته امداد و 90 نفر به بهزیستی از جمله خدمات حمایتی انجمن در طول 6 ماه اول سال جاری بوده است.
 

,
,

 

,

منبع:شبکه خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه