اخبار داغ

گزارش/

ابعاد تازه‌ای از ماجرای قتل خانواده پزشک تبریزی/ قاتل کیست؟

ابعاد تازه‌ای از ماجرای قتل خانواده پزشک تبریزی/ قاتل کیست؟
فضاسازی‌هایی که موجب شد مردم به خاطر واهمه از آلوده بودن غذاهای نذری به آن‌ها «نه» بگویند و این سنت حسنه خدشه‌دار گردد ظاهراً کذب بوده و روشن شدن ابعاد آن، توضیحات مسئولین را می‌طلبد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، در ایام محرم خبری مبنی بر «قتل خانواده پزشک تبریزی» با غذای نذری در رسانه‌ها منتشر گردید و عزاداران را در شوکی غیرقابل باور فرو برد؛ همگان با فرض بر صحت این ادعا چنین اقدام خصومت‌منشی را تنفرانگیز خواندند و با گفتنِ جمله «خدا باعث و بانی‌اش را لعنت کند» به ابراز همدردی با پزشک معروف تبریزی پرداختند. چه بسا به خاطر همین فضاسازی‌های ناآگاهانه بعضی از مردم به غذاهای نذری به دیده شک و سوژه پلیسی نگاه کرده و آن‌ها را روانه‌ی سطل آشغال نمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در این میان عده‌ای نیز بودند که فرصت را غنیمت شمرده و رسم‌وسومات ایام محرم و پخش غذای نذری را آماج نقدها قرار دادند و از ابهامات پیش آمده برای تاخت‌وتاز به عاشقان سیدالشهدا نهایت سوءاستفاده را کردند.

,

حال در بیست‌وسوم محرم‌الحرام قرار داریم و نتایج تحقیقات پرونده‌ی قتل خانواده‌ی پزشک تبریزی که سابقه‌ی تجویز «استماع آهنگ‌های شجریان» را در کارنامه خود دارد، مسکوت مانده و عموم مردم به سوال‌های نهفته در افکارشان جوابی پیدا نکرده‌اند.

,

گویا متولیان امر به پشت پرده این واقعه پی برده‌اند و واقعیت‌های غیرقابل انکار نمایان شده است، جزئیات آن نیز در دست است اما پایگاه اطلاع‌رسانی آناج برای رعایت قانون از انتشار آن‌ها امتناع و به مسئولین امر توصیه می‌کند با رسانه‌ای کردن خلاصه‌ی نتایج، حقایق را به مردم بگویند.

,

آن دسته از رسانه‌هایی هم که با قضاوت عجولانه حکم قتل صادر کردند، امروز باید در برابر موجی از تخریب‌هایی که در مورد سنت حسنه‌ی احسان به راه افتاد پاسخگو باشند چراکه این همه بی‌انصافی غیرقابل پذیرش بود و حالا که مشخص شده اخبار ابتدایی حولِ محور این قضیه کذب بوده است، مسئولین ذی‌ربط نباید به خاطرِ ملاحظه‌های صنفی، پایمال شدن ارزش‌ها را نادیده بگیرند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه