اخبار داغ

آخرین وضعیت مصدومیت عشوری در گفتگو با مسئولین تراکتورسازی :

وضعیت رباط آسیب دیده هنوز مشخص نیست / عشوری دربی تبریز را از دست داد

وضعیت رباط آسیب دیده هنوز مشخص نیست / عشوری دربی تبریز را از دست داد
سینا عشوری بازیکن تیم تراکتور سازی که در تمرین دیروز این تیم دچار مصدومیت شده بود نگرانی هایی را برای هواداران به وجود آورده در همین زمینه آخرین اخبار را از وضعیت این بازیکن را از مسئولین تراکتور سازی جویا شدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تبریز بیدار ،  سینا عشوری در تمرین دیروز این تیم با علیرضا رمضانی برخورد کرده و دچار مصدومیت از ناحیه شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریز بیدار ،,

 

,

در همین خصوص رمضان نوری زاده، پزشک تیم تراکتور سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی تبریز بیدار در خصوص مصدومیت این بازیکن بیان کرد: متاسفانه این بازیکن در تمرین دیروز تیم دچار مصدومیت از ناحیه زانو زده بود که شب گذشته این بازیکن در ناحیه آسیب دیده احساس التهاب و درد می کرد. علائم مصدومیت این بازیکن نشان دهنده آسیب دیدگی رباط صلیبی است. 

,

 

,

وی ادامه داد: در محل آسیب دیده چهار رباط وجود دارد که در حال حاضر رباط آسیب دیده مشخص نیست و آزمایش MRI به زودی انجام خواهد شد. اگر چه این بازیکن اعلام کرده است که رقابت های این فصل را از دست داده ولی در حال حاضر نمی توان نظر قطعی اعلام کرد. این بازیکن به همین دلیل در دربی تبریز حضور نخواهد داشت. 

,

 

,

نوری زاده در خصوص بازگشت محمد نوری به تمرینات و همچنین آیا بازیکن مصدوم دیگری دارند یا خیر؟، بیان کرد: محمد نوری از روز گذشته در تمرین تیم حضور دارد و بازیکن مصدوم دیگری نداریم.

,

 

,

 

,

 ایوب ذوالفقاری سرپرست تیم ترکتور سازی هم در گفتگو با خبرنگار تبریزبدار هم اظهار داشت: مصدومیت عشوری جزئی و هواداران نگران نباشند و در این زمینه منتظر جواب ام آری  هستیم. 

,

 

,

گفتنی است، دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و تراکتور سازی تبریز از ساعت ۱۴:۴۵ روز پنجشنبه در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد برگزار خواهد شد. 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه