اخبار داغ

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرایم قوه قضائیه در تبریز؛

زوجین در همان دوران ابتدای زندگی از یکدیگر جدا می‌شوند/ آمارهای طلاق نگران کننده است

زوجین در همان دوران ابتدای زندگی از یکدیگر جدا می‌شوند/ آمارهای طلاق نگران کننده است
الفت آمارهای طلاق را نگران کننده عنوان کرد و از فروپاشی خانواده‌ها در روزهای اول زندگی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، محمدباقر الفت روز سه شنبه در گردهمایی معاونان اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرایم دادگستری‌‌‌های کل استان‌‌های کشور در تبریز با بیان اینکه شش علت مهمی که سبب انحلال خانواده‌ها می‌‌شود شناسایی و در جهت رفع این علل قدم‌‌های خوبی برداشته شده است، ابراز داشت: سعی کرده‌ایم مهارت‌های قبل از ازدواج را به زوجین جوان آموزش دهیم و اقدامات علمی و پزشکی را برای استحکام خانواده‌های نوپا محقق کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: مسئولان وزارت راه و شهرسازی، شورای انقلاب فرهنگی، نیروی انتظامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر در حرکت مشترک و تشریک مساعی در کشور فعالیت‌‌های ویژه‌ای انجام داده‌‌اند. 

,

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرایم قوه قضاییه، اقدامات این مجموعه را در راستای سیاست‌های کلی نظام و مولفه‌های اقتصاد مقاومتی دانست و تاکید کرد: آسیب‌‌های اجتماعی نتیجه غفلت هدایت گران است که در صورت ادامه‌ی آن باید شاهد تلفات و از بین رفتن امکانات، تجهیرات و ظرفیت هایمان باشیم.

,

وی اذعان داشت: امروز مباحث علمی و فراقوه‌‌ای در خصوص پیشگیری و پرداختن به آسیب‌‌های اجتماعی دغدغه اول تمامی مقامات در سطح کشور است.

,

این مقام قضایی با اعلام اینکه رفع آسیب‌‌ها بدون مشارکت مردم به طور حتم ممکن نیست، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر تکلیف و وظیفه‌‌ای است که شارع مقدس به دوش همه گذاشته است.

,

وی در پایان خاطرنشان ساخت: در بحث مقابله با مظاهر بی‌‌بند و باری و مفاسد اخلاقی اقدامات خوبی صورت گرفته اما لازم است دستگاه‌های فرهنگی در این حوزه بیشتر فعالیت کنند؛ متاسفانه سن طلاق در کشور پایین است و خانواده‌ها در همان دوران ابتدای زندگی منحل می‌شوند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه