اخبار داغ

بهار محمدپور در گفت‌وگو با دانا:

شنیدن خبر توقف اکران فیلم "یتیم‌خانه ایران" شوکه‌ام کرد/ با توقف اکران "یتیم خانه ایران" می خواهند تاریخ ایران را حذف کنند

شنیدن خبر توقف اکران فیلم "یتیم‌خانه ایران" شوکه‌ام کرد/ با توقف اکران "یتیم خانه ایران" می خواهند تاریخ ایران را حذف کنند
بازیگر نقش اول زن "یتیم خانه ایران" اظهار داشت: خیلی تعجب برانگیز است که چرا الان جلوی فیلم را می گیرند چون این واقعیتی است که رخ داده است و یک نفری هم که این موضوع را بیان می کند می خواهند جلویش را بگیرند؛ کلا می خواهند تاریخ ایران حذف شد.
[

بهار محمدپور بازیگر فیلم یتیم خانه ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مورد توقف فیلم "یتیم خانه ایران" اظهار داشت: بنده در جریان این موضوع نبودم و امروز از متوقف شدن اکران فیلم مطلع شدم که گویا امروز صبح این مشکل رفع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,



وی ادامه داد: با شنیدن این موضوع شوکه شدم؛ فیلمی که بخش حذف شده تاریخ ایران را زنده کرده است چرا باید جلوی اکرانش را بگیرند.

,
,
,



بازیگر نقش اول زن فیلم یتیم خانه ایران گفت: یتیم خانه ایران واقعیت های زمانی را به تصویر کشید که نه درکتابها به آن اشاره شده و نه کسی به یاد دارد؛ فقط تعداد کمی از افراد فکر می کنند قحطی کوچکی در آن زمان رخ داده است.

,
,
,



محمد پور در پایان گفت: خیلی تعجب برانگیز است که چرا الان جلوی فیلم را می گیرند چون این واقعیتی است که رخ داده است و یک نفری هم که این موضوع را بیان می کند می خواهند جلویش را بگیرند؛ کلا می خواهند تاریخ ایران حذف شود.



انتهای پیام/پ

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه