اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان قزوین خبرداد:

مرگ راننده تریلی در اتوبان قزوین - کرج

مرگ راننده تریلی در اتوبان قزوین - کرج
رئیس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: یک دستگاه تریلی حامل در اتوبان قزوین - کرج واژگون شد که بر اثر این حادثه راننده تریلی جان خود را از دست داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ بیگدلو در گفت‌وگو با  صبح قزوین درباره تصادف رخ داده اظهار کرد: شب گذشته(دوشنبه) ساعت 23 شاهد تصادفی در اتوبان قزوین – کرج بودیم که یک مصدوم داشت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

رئیس پلیس راه استان قزوین در ادامه ابراز کرد: در این تصادف سه دستگاه اتوبوس به صورت لمسی باهم برخورد کردند که راننده اتوبوس سوم دچار مصدومیت شد که عدم رعایت فاصله طولی علت این حادثه بود. 
وی در ادامه افزود: صبح امروز(سه شنبه) نیز شاهد برخورد یک دستگاه تریلی با خودرو سمند در لاین شمالی اتوبان قزوین- کرج زیر پل عابر پیاده آبیک بودیم که بر اثر این سانحه، راننده تریلی و سرنشین و راننده خودروی سمند مصدوم و از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. 
این مسئول ادامه داد: همچنین ساعت 7 و 30 دقیقه صبح امروز(سه شنبه) یک دستگاه تریلی حامل بار میوه موز در اتوبان قزوین - کرج مقابل دانشگاه غیاث‌الدین جمشید کاشانی واژگون شد که بر اثر این حادثه راننده تریلی جان خود را از دست داد و یک دستگاه تریلی هم از جاده خارج شد که مصدومی نداشت و خسارتی بود. 
وی توصیه کرد: در جاده لغزنده به خصوص در بارندگی شدید با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و فاصله طولی را رعایت کنند. 
انتهای پیام/م

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه