اخبار داغ

معاون اجتماعی نیروی انتظامی در تبریز؛

هر معتاد 375 عمل بزهکاری در سال انجام می‌دهد/ کاهش 24 درصدی نزاع در سطح کشور

هر معتاد 375 عمل بزهکاری در سال انجام می‌دهد/ کاهش 24 درصدی نزاع در سطح کشور
سردار منتظرالمهدی گفت: معتادین به علت از دست دادن سلول‌های مغزی در اثر مصرف مواد مخدر توانایی تفکر را از دست می‌دهند و روی به اعمال ساختارشکنانه می‌آورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سردار سعید منتظرالمهدی ظهر امروز در گردهمایی معاونان اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری‌های سراسر کشور در تبریز با بیان اینکه 200 میلیون نفر از افراد بالای 15 سال در جهان دچار اعتیاد هستند، ابراز داشت: در کشور ما دو میلیون تَن معتاد وجود دارد که هر کدام از آن‌ها 375 عمل بزهکاری در سال انجام می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: سالانه یک میلیون سلول مغزی یک فرد معتاد از بین می‌رود و فرد دیگر از توانایی لازم برای انجام فعالیت‌ها و اتخاذ تصمیم‌های درست برخوردار نمی‌شود.

,

معاون اجتماعی نیروی انتظامی حرکت جامعه از سنت به مدرنیته را از عوامل کاهش احساس امنیت ذهنی و روانی دانست و متذکر شد: خطرات تبعی اعتیاد از زرادخانه‌های هسته‌ای نیز بیشتر است و در صورت عدم مقابله با آن، جامعه دچار ناامیدی شده و بنیان‌های اساسی آن متزلزل می‌گردد.

,

وی از کاهش 24 درصدی میزان نزاع و درگیری در سطح کشور خبر داد و خاطرنشان ساخت: با ارائه مشاوره به جوانان و فرهنگ‌سازی می‌توان میزان وقوع نزاع را به حداقل رساند و از فجایعی که ممکن است در صورت ادامه این روند پدیدار گردد جلوگیری نمود؛ دغدغه امروز مردم خشونت، نزاع و اعتیاد است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه