اخبار داغ

رئیس دامپزشکی شهرستان قزوین:

آزمایشهای دامپزشکی قزوین درکشتارگاههای طیور حاکی از سلامت مرغهای مصرفی است

آزمایشهای دامپزشکی قزوین درکشتارگاههای طیور حاکی از سلامت مرغهای مصرفی است
رئیس دامپزشکی شهرستان قزوین گفت:نتایج آزمایشات و پایش های صورت گرفته بر روی لاشه های مرغ عرضه شده از طریق کشتارگاه های سطح شهرستان قزوین از نظر بهداشتی در وضعیت مناسبی قرار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، عیسی غیاث یزدی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین با اشاره به اعلام نتایج آزمایشگاهی و انجام ساعت ها کار کارشناسی جهت تفسیر نتایج اعلام کرد: لاشه های مرغ عرضه شده از طریق کشتارگاه های سطح شهرستان قزوین از نظر بهداشتی مطابق استاندارهای موجود است و هیچگونه آلودگی میکروبی از نظر بیماری های مشترک در آن ها دیده نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,
 
,
وی با اشاره به نتایج پایش در زمینه محصولات بسته بندی شده در برخی شرکت ها و کشتارگاه ها افزود: امکان آلودگیهای ثانویه در فرآورده های خام دامی در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی در کشتارگاهها وجود دارد وبعضا شاهد ایجاد آلودگی های ثانویه و در نتیجه فساد محصولات قبل از تاریخ انقضا هستیم که با تعیین نمودن نقاط بحرانی توسط کارشناسان این اداره ، نسبت به ارائه تذکرات به مدیران شرکت ها اقدام گردیده است.
,
 
,
این مقام مسئول همچنین گفت: در صورتی که محصولات تولیدی توسط کشتارگاه ها و کارگاه های بسته بندی با استانداردهای موجود انطباق نداشته باشد از فعالیت واحد جلوگیری خواهد شد
,



انتهای پیام/م
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه