اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین:

جاعل عنوان نظامی درقزوین دستگیر شد

جاعل عنوان نظامی درقزوین دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین، از دستگیری جاعل عنوان نظامی که با استفاده از تجهیزات و البسه نظامی، اقدام به اخاذی و زورگیری از شهروندان می‌کرد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نقل از شاخص سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان قزویندر جمع خبرنگاران ، با اشاره به دستگیری یک جاعل عنوان و غاصب عناوین در شهرستان قزوین اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۷ غیاث آباد در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک و فرمان ایست صادر که راکب بدون توجه به ایست پلیس از محل متواری می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص, ،,

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پس از تعقیب و گریز و مراقبت های لازم موتور سیکلت را متوقف و راکب آن را که ملبس به پیراهن ناجا و تجهیزات نظامی بود دستگیر کردند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین افزود: پس از دستگیری متهم چند نفز ار نگهبانان ساختمان‌های نیمه کاره به واحد گشت مراجعه و از سرقت اموال خود توسط متهم در پوشش مامور نیروی انتظامی شکایت که در بازجوئی از متهم یک عدد ساعت مچی مال باخته کشف شد.

,

طرهانی اضافه کرد: متهم پس از دستگیری و تشکیل پرونده جهت ادامه بازجوئی در اختیار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندانی که به این شیوه و روش مورد اخاذی قرار گرفته اند جهت شناسایی متهم به پلیس آگاهی استان مراجعه نمایند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه